آکادمی هلاکوئی
1400/04/26
18:59
بانک آلمانی کام دایرکت اکنون ۱۱ ETP رمز ارزها را برای طرح های پس انداز ارائه میدهد

یک بانک آلمانی با داشتن تقریبا ۳ میلیون…

یک بانک آلمانی با داشتن تقریبا ۳ میلیون مشتری ، ۱۱ ایی تی پی رمز ارزها را مستقیما پیشنهاد میدهد. این بانک در زمینه ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاری در رمز ارزها و طرح های بازنشستگی موفق بوده است و این چیزی است که بسیاری از مشتریان آن ها خیلی وقت بود منتظر این بودند.


بانک آلمانی ایی تی پی های رمز ارزها را به مشتریان خود پیشنهاد میدهد


بانک کام دایرکت آلمانی اکنون ۱۱ ایی تی پی رمز ارزها را از کمپانی ۲۱شیرز (۲۱Shares) پیشنهاد می دهد. این بانک آلمانی خدمات دلالی ، بانکی و مشاوره سرمایه گذاری را ارائه می کند.


طی یک اطلاع رسانی ۲۱شیرز اعلام کرد این خدمات بطور موثر از روز سه شنبه آغاز شده است. جزئیات ۲۱شیرز :


” در این مشارکت نوآورانه ، ۲۱شیرز به عنوان تنها ارائه دهنده ایی تی پی رمز ارزها با پشتیبانی فیزیکی برای صرافی های آنلاین با طرح پس انداز عمل می کند.”


همچنین در این اطلاعیه آمده است ، ۱۱ ایی تی پی هم اکنون در آلمان لیست شده و در پلتفرم کام دایرکت موجود می باشند. ایی تی پی های مورد پیشنهاد برای سرمایه گذاری عبارت اند از: بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، بیت کوین کش ، پولکادات ، استلار ، کاردانو ، سولانو و تعدادی دیگر.


هانی راشوان (Hany Rashwan) ، مدیرعامل ۲۱شیرز ، توضیح داد که شرکت او اولین صادر کننده ایی تی پی رمز ارزها با پشتیبانی ۱۰۰ درصد فیزیکی بیت کوین در اکثر صرافی های آلمان از سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) می باشد. علاوه بر این ، این شرکت تنها صادر کننده ۴ ایی تی پی بر بستر ایکسترا (Xetra) می باشد. و همچنین این کمپانی اولین ایی تی پی رمز ارز جهان با پشتیبانی فیزیکی را در شش صرافی سوویسی در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) لیست کرد.


او توضیح داد :


” ما واقعا خوشحال هستیم از اینکه توانسته ایم به مشتریان خود خدماتی را ارائه دهیم تا بتوانند از بیت کوین یا سایر رمز ارز ها به عنوان گزینه ای مکمل برای طرح های پس انداز خود استفاده کنند. امکانی که تا به امروز وجود نداشته است.”


مدیر خدماتی و مجری طرح سرمایه گذاری در رمز ارزها ، رنه لوئیس دلریو ، اظهار داشت که از طریق کام دایرکت ، اکنون سرمایه گذاران قادر هستند از ایی تی پی های رمز ارزها توسط ۲۱شیرز استفاده کنند. چیزی که متناسب با نیازهای مشتریان ما می باشد و مشارکت در این بازار را تضمبن می کند. این سرویس دهی اضافه بر سازمان باعث انعطاف پذیری بیشتری در شرایط ضروری می باشد.


او ادامه داد : “این بانک به همراه ۲۱شیرز در زمینه ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاری در رمز ارزها و طرح های بازنشستگی موفق بوده است و این چیزی بوده که بسیاری از مشتریان ما خیلی وقت بود منتظر این بودند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Bitcoin.com


انتهای خبر

0
0