آکادمی هلاکوئی
1401/05/17
09:40
تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه ۱۷ مرداد

رمزارز اولانچ (AVAX) از ۲۶ جولای(۴ مرداد) الی…

رمزارز اولانچ (AVAX) از ۲۶ جولای(۴ مرداد) الی ۳۰ جولای(۸ مرداد) ،۳۲ درصد افزایش یافت و یک محدوده رنج را ایجاد کرد که از ۱۹.۵۴ دلار الی ۲۵.۸۳ دلار امتداد می یابد.در اثر این افزایش شدید ، AVAX دو روز بعد از آن به مرز میانی این محدوده در ۲۲.۶۸ دلار اصلاح شد و در راستای روند صعودی بعدی مورد حمایت قرار گرفت.


قیمت AVAX بلافاصله روند صعودی خود را آغاز کرد تا به تارگت اولیه ۲۸.۱۷ دلاری برسد. از آنجایی که سرمایه گذاران به سیو سود ادامه می دهند، این روند صعودی احتمالا اندکی متوقف شود و در اثر آن ، AVAX به سمت سطح ۲۵.۸۳ دلار اصلاح شود.


در صورتی که روند صعودی این آلت کوین پس از اصلاح به این سطح ، به قوت خود باقی بماند و قیمت در بالای سطح مذکور حفظ شود، سرمایه گذاران می توانند در این حدود وارد شوند و انتظار رسیدن اوالانچ به تارگت ۳۰.۲۵ دلاری را داشته باشند. در مجموع، این آلت کوین ۱۷ درصد رشد می کند.


AVAXPERP 2022 08 08 07 57 07 637955231781328741 300x164 - تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه 17 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز AVAX/USDT علیرغم اینکه دورنگار قیمت AVAX ، گاوی است ، اما بدون شک، سرمایه گذاران باید توجه زیادی به عقب نشینی بعدی این رمزارز داشته باشند. مورد امتحان گرفتن سطح ۲۵.۸۳ دلاری و حفظ قیمت در بالای آن ، یک تحول مثبت محسوب می شود.


با این حال، اگر قیمت AVAX با کندلی روزانه زیر سطح فوق‌الذکر بسته شود و آن را به سطح مقاومتی خود تبدیل کند، سناریوی صعودی باطل خواهد شدو قیمت به احتمال زیاد به سمت سطوح ۲۳.۹۳ یا ۲۲.۶۸ دلار عقب نشینی خواهد کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0