اخبار سایت بورس تهران
1400/06/02
09:34
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۲ شهریور ماه

بازگشایی و توقف نماد های معاملاتی امروز سه شنبه مورخ ۲ شهریورماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت توسعه و عمران امید(ثامید)،با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(دلر)،(غشاذر)


نماد معاملاتی شرکت های داروسازی اکسیر(دلر)،شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی(غشاذر) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.


نماد معاملاتی (وسقم) مشمول رفع گره معاملاتی


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان قم(وسقم) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشد.


حراج مجدد نمادهای معاملاتی (کرازی)،(کنورح)


نماد معاملاتی شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی(کرازی)،حق تقدم شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور(کنورح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


وقفه معاملاتی نماد های (بشهاب۱) و(وساپا۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های لامپ پارس شهاب (بشهاب۱) و سرمایه‌گذاری سایپا (وساپا۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


ادامه توقف نمادهای (ولیز۱) (حفارس۱) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت


طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت های لیزینگ‌ایران (ولیز۱) حمل و نقل بین المللی خلیج فارس (حفارس۱)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می یابند.


توقف نمادهای (دلر۱)،(کالا۱)،(غشاذر۱) و(وسکاب۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت های داروسازی اکسیر (دلر۱)، بورس کالای ایران (کالا۱)، ‌پگاه‌آذربایجان‌غربی (غشاذر۱) و س.ص.بازنشستگی کارکنان بانکها (وسکاب۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


توقف نماد (وسکاب۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت س.ص.بازنشستگی کارکنان بانکها (وسکاب۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


اطلاعیه در خصوص پذیره نویسی از طریق سلب حق تقدم در نماد معاملاتی(ددامح)


تعداد ۱۴.۷۲۹.۲۹۵ سهم از سهام ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در نماد ددامح از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ شروع به پذیره نویسی گردیده است. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: ۱-پذیره نویسی با قیمت ثابت ۱۵.۶۰۰ ریال صورت می گیرد. ۲-مهلت پذیره نویسی عمومی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ می باشد، لذا نماد معاملاتی مذکور در هر زمان که تمامی سهام مورد پذیره نویسی به فروش برسد متوقف می گردد. ۳-کلیه سفارش‌ها می‌بایست به صورت معتبر تا لغو در سامانه ثبت شود.به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال به شماره پیگیری ۷۸۰۳۱۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ مراجعه گردد.



انتهای خبر

0
0