سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/23
08:25
#پالایشی 🛢 قیمت نفت در پایان هفته معاملاتی قبل به 72.24 دلار برای هر بشکه دست یافت که بالاترین عدد در دو سال گذشته است. بر اساس گزارش پیش بینی بان...

#پالایشی



🛢 قیمت نفت در پایان هفته معاملاتی قبل به ۷۲.۲۴ دلار برای هر بشکه دست یافت که بالاترین عدد در دو سال گذشته است. بر اساس گزارش پیش بینی بانک سرمایه‌گذاری گلدمن‌ساکس قیمت نفت تا پایان سال به ۸۰ دلار خواهد رسید که همه این عوامل منجر به بهبود کرک اسپرد ها و در نهایت رشد سودآوری پالایشگاه‌ها خواهد شد.



🔰در گروه پالایشی گزارش مجمع افزایش سرمایه #شبندر از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و اندوخته طرح و توسعه روی کدال قرار گرفت. قیمت تئوریک بازگشایی سهم روی ۴۵۶ تومان قرار خواهد گرفت.



✅ دیگر سهم این گروه #شپنا هم بعد از افشای گروه الف بازگشایی شد و با حمایت قدرتمند حقوقی ها مواجه شد و علی رغم دست به دست شدن های زیاد در محدوده مثبت بسته شد. از حیث تکنیکال این سهم همچنان محدوده ۱۱۰۰ تومان مقاومت خواهد داشت و در صورت شکست آن می تواند تا محدوده ۱۵۰۰ تومان حرکت کند.



✅ در نماد #شبریز هم معاملات در محدوده مثبت به پایان رسید. نتیجتا حمایت های خوب از گروه پالایشی نوید یک هفته مثبت برای این گروه است.



انتهای خبر

0
0