آکادمی هلاکوئی
1400/04/21
00:00
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۱ تیر)

لمس تراز ۳۴ هزار دلار علی رغم حجم…

لمس تراز ۳۴ هزار دلار علی رغم حجم پایین معاملات روزانه


روزهای پایانی این هفته نیز، همان سناریوی دو هفته گذشته تکرار شد و شاهد اتفاقات زیادی نبودیم. ولی با این وجود، بر اساس داده های Bitcoinity، حجم معاملات بیت کوین به پایین ترین سطح چند ماهه اخیر خود رسیده است. این بدان معنا است که ارز رمزنگاری شده اول بازار نتوانسته است هیچ حرکت قیمتی گسترده ای در هیچ جهتی را تجربه کند. بعد از حرکت صعودی روز شنبه، شاهد جهش قیمت بالاتر از ۳۴۰۰۰ دلار بودیم که البته دوام زیادی نداشت و با یک افت دیگر به مرز ۳۳ هزار دلار نزدیک شد.


با این حال، گاوها یک بار دیگر وارد عمل شدند و این دارایی دیجیتال را به طرف بالا و به حدود ۳۴۷۰۰ دلار سوق دادند. علی رغم اصلاح چند صد دلاری از آن زمان، این تراز تا امروز حفظ شده و بالاترین سطح قیمت BTC از روز ۷ جولای (۱۶ تیر) تاکنون است. این امر در حالی رخ می دهد که ماینرهای بیت کوین پس از فشار فروش اخیر، دوباره اقدام به جمع آوری ارزهای خود کرده اند.


پامپ ۵ درصدی BNB, XRP, UNI


پس از آرامش غیرمعمولی که دیروز بر بازار حاکم شده بود، امروز بیشتر آلت کوین ها دستاوردهای چشمگیرتری داشته اند. اتریوم که به زیر ۲۱۰۰ دلار رسیده بود با افزایش ۲.۵ درصدی خود توانست از این سطح مشخص عبور کند.


بایننس کوین با افزایش ۵.۵ درصدی یکی از بهترین عملکردها بین ۱۰ ارز برتر بازار را از خود نشان داد. در نتیجه این تحول، BNB در حال حاضر بیش از ۳۳۰ دلار قیمت دارد.


ریپل و یونی سوآپ نیز افزایش مشابهی داشته اند. در نتیجه، XRP بالاتر از ۰.۶۵ دلار قرار گرفته است در حالی که UNI با قیمتی حدود ۲۱ دلار ترید می شود.


بازار 21 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (21 تیر)

Cardano (۲٪) ، Dogecoin (۳٪) ، Polkadot (۱.۵٪) ، Bitcoin Cash (۲.۵٪) ، Litecoin (۳.۵٪) ، Solana (۲٪) و Chainlink (۲.۵٪) نیز امروز به رنگ سبز درآمده اند.


همانطور که انتظار می رفت، میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، نوسانات بیشتری را شاهد بوده ایم. در این بین، Telcoin با افزایش ۲۲ درصدی پیشرو است. Synthetix نیز با پامپ ۲۱٪ خود در رتبه دوم قرار دارد. OKB (۱۳٪) ، EOS (۱۲٪) ، UMA (۱۲٪) ، Aave (۱۱٪) ، Huobi Token (۱۱٪) ، Nano (۱۰٪) و THORChain (۱۰٪) نیز به دنبال آنها می آیند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری از دیروز حدود ۵۰ میلیارد دلار بیشتر شده و حدود ۱.۴ تریلیون دلار می باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0