آکادمی هلاکوئی
1400/10/24
12:50
کاردانو یا بیت کوین؟ Vitalik Buterin از جامعه اتریوم می‌خواهد گزینه برتر را انتخاب کند

ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، برنامه نویس روسی-کانادایی، در توییتر…

ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، برنامه نویس روسی-کانادایی، در توییتر تصمیم گرفته است تا مشخص کند که جامعه اتریوم کدام ارز دیجیتال را به عنوان مناسب ترین جایگزین می بیند.


او از ۳.۱ میلیون فالوور خود پرسید که چه ارزی – غیر از ETH – به احتمال زیاد در ۱۳ سال آینده تبدیل به ابزار اصلی پرداخت و ذخیره ارزش خواهد شد.


poll - کاردانو یا بیت کوین؟ Vitalik Buterin از جامعه اتریوم می‌خواهد گزینه برتر را انتخاب کند

اگر ما نه پس کی؟


بیت کوین با بیش از ۴۰۱۰۰۰ رای، در اولین نظرسنجی بوترین برتری دارد. پس از حضور کوتاه مدت در صدر، کاردانو با ۲۹.۴ درصد از آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. سولانا که اخیرا به عنوان برترین “قاتل اتریوم” ظاهر شده است در جایگاه سوم (۱۴٪) قرار دارد. تنها ۷ درصد از پاسخ دهندگان به اندازه کافی معقول بودند که پیش بینی کنند که دلار ایالات متحده در سال ۲۰۳۵ ارز برتر جهان باقی خواهد ماند.


در یک نظرسنجی جداگانه که بیش از ۱۴۷۰۰۰ رای به خود اختصاص داده است، بایننس کوین با ۳۹ درصد از آرا پیشتاز است. ترون در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن Neo قرار دارد.


بسیاری از جوامع در پاسخ به بوترین شروع به بازار گرمی برای پروژه های خود کردند. بنیانگذار Dogecoin همچنین کوین میم خود را در نظرات قرار داده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، تسلا به طور رسمی اوایل امروز پذیرش DOGE را برای برخی از محصولات آغاز کرد که منجر به افزایش ۱۷ درصدی قیمت شد.


در حالی که اتریوم در سال گذشته بازدهی درخشانی داشت، برخی از تحلیلگران، از جمله نیکولاوس پانیگیرتزوگلو(Nikolaos Panigirtzoglou) از جی پی مورگان، ادعا می کنند که این کوین می تواند امسال به دلیل مشکلات مقیاس پذیری، به از دست دادن سهم بازار خود ادامه دهد.


بوترین بر اساس فعالیت‌های توییتری خود، ظاهرا روحیه فروتنی داشت. این بنیانگذار اتریوم اخیرا از کاربران توییتر خواسته است که بیشترین نمونه های انتقادی را علیه او برای او ارسال کنند. این میلیاردر یادآوری می کند که چگونه زمانی به او می گفتند “فضایی معتاد”.


poll2 - کاردانو یا بیت کوین؟ Vitalik Buterin از جامعه اتریوم می‌خواهد گزینه برتر را انتخاب کند

کاربران همچنین شروع به اشتراک گذاری محبوب ترین میم ها با Buterin کردند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0