بورس پرس
1400/01/29
09:08
"شپلی" درباره درخواست استرداد کارخانه ها و پیگیری از مراجع قضایی توضیح داد

پلی اکریل با عدم دریافت پاسخ درخواست قانونی هیات مدیره برای استرداد کارخانه ها جهت پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح قضایی اقدام می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پلی اکریل با عدم دریافت پاسخ درخواست قانونی هیات مدیره برای استرداد کارخانه ها از اقدام پیگیری از مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی خبر داد و با افت دو درصدی قیمت سهام و صف فروش روبرو شد.


براین اساس، مهدی زرفشانی مدیرعامل "شپلی" اعلام کرد: پیرو درخواست استرداد کارخانه های پلی اکریل به هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت در ۱۴ اسفند و برگزاری چندین جلسه مشترک و اعلام آمادگی هیات مدیره وفق ماده ده قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و عدم دریافت پاسخ از آن هیات با گذشت بیش از ۴۰ روز از درخواست رسمی و کتبی لذا اظهارنامه قانونی تقدیم اعضای هیات حمایت از صنایع شد.


هیات مدیره در راستای صیانت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تضییع بیش از پیش حقوق آنها و با توجه به عدم شفافیت مالی در اداره کارخانه های پلی اکریل توسط مدیران منصوب هیات حمایت از صنایع چنانچه پاسخ مطالبه قانونی را دریافت نکنند، اقدام به پیگیری از مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی خواهد کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0