رمزارز نیوز
1401/04/17
11:30
رمزارز شما در کیف پول لجر رشد می‌کند!

با ادغام برنامه وام‌دهی Alkemi Earn به بخش Discover کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)، خدمات وام‌دهی و استقراض… مطالعه مطلب ...

با ادغام برنامه وام‌دهی Alkemi Earn به بخش Discover کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)، خدمات وام‌دهی و استقراض دیفای (DeFi) در دسترس ۱٫۵ میلیون مشتری فعال کیف پول‌های لجر قرار گرفت. به این ترتیب، کاربران لجر اکنون می‌توانند از طریق دارایی‌های موجود در کیف پول خود، به کسب سود بپردازند.


تیم لجر هدف از این اقدام را، ارائه روشی برای خرید و استفاده از دارایی‌های دیجیتال بدون واگذاری آنها به پلتفرم‌ها یا سیستم‌های شخص ثالث، اعلام کرده است. به گفته مدیران لجر، به این ترتیب، کاربران لجر گزینه‌های بیشتری برای رشد پرتفوی رمزارزی خود خواهند داشت و در عین حال، از تمام مزایای صنعت کریپتو بدون نیاز و وابستگی به سرویس‌های امانی متمرکز، بهره‌مند می‌شوند.


برنامه Alkemi Earn، یک پروتکل وام‌دهی است که از زمان راه‌اندازی، بیش از ۵۰ میلیون دلار سپرده ناخالص جمع‌آوری کرده است. ادغام این برنامه با لجر، احتمالا کاربران بیشتری را هم به این پروتکل جذب خواهد کرد. محصولات و خدمات برنامه Alkemi Earn، شامل رمزارزهایی همچون اتریوم (ETH)، دای (DAI)، یو اس دی کوین (USDC) و رپد بیت کوین (wBTC)، است. کاربران همچنین می‌توانند با وام دادن و قرض گرفتن، توکن ALK دریافت کنند.


در فوریه سال ۲۰۲۱ نیز، لجر با همکاری پروتکل متن باز WalletConnect، امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز، مانند Uniswap، ۱inch و Curve را برای کاربران خود فراهم کرده بود.


انتهای خبر

0
0