آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
11:10
چه تعدادی از افراد در سال ۲۰۲۱ اکسی خریدند؟

جفری زیرلین(Jeffrey Zirlin)، یکی از بنیانگذاران و رهبر…

جفری زیرلین(Jeffrey Zirlin)، یکی از بنیانگذاران و رهبر رشد بازی های غیرمتمرکز ویتنامی Sky Mavis، برخی از آمارهای آخرین روز سال ۲۰۲۰ را یاد آوری کرد.اینجا نشان دادیم که محصول شاخص او، Axie Infinity در ۱۲ ماه گذشته چقدر پیش رفته است.


صعود بی پایان Axie Infinity


آقای زیرلین ( [email protected] ) در توییتر تعدادی اعداد را برای نمایش پیشرفت پروتکل پرچمدار گیم فای، Axie Infinity در سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته است.


jiho - چه تعدادی از افراد در سال 2021 اکسی خریدند؟

یک سال پیش، طبق تخمین تحلیلگران زنجیره ای نانسن، تقریبا ۲۷۰۰۰ علاقه مند به رمزنگاری «اکسی» داشتند، یعنی اکسولوتی های تخیلی که در متاورس Axie Infinity زندگی می کنند.


امروز تعداد مالکان Axies به سه میلیون نفر رسیده است. به این ترتیب، این عدد در ۲۴ ماه گذشته ۱۱۱ برابر و از اول ژانویه ۲۰۲۰(۱۱ دی ۱۳۹۸) تقریبا ۱۰۰۰ برابر افزایش یافته است.


مجموع حجم معاملات بازار درون بازی (پلتفرمی که علاقه مندان به گیم فای می توانند اکسی های خود را خرید/فروش کنند) از ۲۰۰۰۰ اتر به ۱.۲ میلیون اتر افزایش یافت.


سومین dApp محبوب در کل حوزه Web۳


همچنین، طبق سیستم اطلاعاتی ردیابی وب۳ ، Dappradar، در دسامبر ۲۰۲۱، Axie Infinity سومین برنامه غیرمتمرکز محبوب در جهان بود.


با ۷۵۰۲۸۰ کاربر فعال در ۳۰ روز گذشته، تنها صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال مبتنی بر BSC و اکوسیستم کشت سود PancakeSwap (CAKE) و بازی Alien World از آن پیشی گرفته اند.


chrt - چه تعدادی از افراد در سال 2021 اکسی خریدند؟

همانطور که قبلا توسط U. Today پوشش داده شده بود، Axie Infinity خود را به عنوان محبوب ترین بازی بلاک چین در این جنون گیم فای تثبیت کرد. در ۵ اکتبر ۲۰۲۱(۱۳مهر)، خالقان آن، Sky Mavis، صد و پنجاه و دو میلیون دلار را از یک گروه VCهای پرمخاطب به دست آوردند.


این دور به رهبری Andreessen Horowitz افسانه ای، قرار بود به پیشرفت صرافی غیر متمرکز Axie Infinity، Ronin و اکوسیستم‌های Project K کمک کند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0