اقتصاد نیوز
1401/03/15
13:29
🔴کدام صنایع بورسی این روزها مورد توجه هستند؟ ▫️اقتصادنیوز: با توجه به متغیرهای مختلف، در هر دوره صنایع مختلفی مورد توجه معامله گران قرار می‌گیرند....

🔴 کدام صنایع بورسی این روزها مورد توجه هستند ؟



▫️اقتصادنیوز: با توجه به متغیرهای مختلف، در هر دوره صنایع مختلفی مورد توجه معامله گران قرار می‌گیرند. این روزها چند صنعت بیشتر از سایر صنایع مورد اقبال حقیقی ها هستند.



▫️صنعت محصولات شیمیایی، در ۵ روز معاملاتی هفته گذشته، دائما در میان ۴ صنعت برتر از نظر ارزش معاملات بوده اما توجه به مواردی دیگر، نشان می دهد این صنعت فعلا با اقبال خریداران مواجه نیست.



▫️یکی از گروه هایی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد، گروه خودرو و ساخت قطعات است. این گروه در مقایسه با گروه صنعت شیمیایی، گروهی کوچک محسوب می شود اما در مقایسه با تمام صنایع بورسی، از صنایع متوسط محسوب می شود.



▫️فلزات اساسی هم از دیگر صنایع بزرگ بازار است که به دلیل ارزش بالای شرکت های این صنعت، معمولا ارزش معاملات آن هم زیاد است.



▫️صنعت محصولات غذایی هم این هفته مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته بود. البته این صنعت در یکی دو هفته گذشته هم مورد توجه بود چراکه به دلیل تورم اخیر در برخی اقلام خوراکی، سود شرکت های غذایی دستخوش تغییر قرار گرفته و سهام آن ها نیز از نظر فعالان بورس جذاب شده است.



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0