آکادمی هلاکوئی
1401/04/04
10:10
ارائه استانداردهای جدید توسط Saddle․Finance برای مبادلات آسان دیفای

امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi یک زیربخش در…

امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi یک زیربخش در صنعت کریپتو است که از بدو پیدایش آن، این بخش از صنعت رمزارزها شاهد نوآوری های قابل توجهی بوده است. بازار نزولی فعلی بیش از نیمی از سرمایه قفل شده (TVL) در دیفای را از بین برده و مانع از نوآوری های جدید شده است. علاوه بر این، چندین پروژه به سادگی پروتکل های موجود را فورک (کپی) کرده اند و بدون ایده های جدید به کار خود در بازار ادامه داده اند.


در میان همه این ها، یک پروژه با بهترین نوآوری هایی که دیفای در مدت زمان طولانی دیده است، پیشرفت های خوبی می‌کند. Saddle Finance پروتکلی است که معاملات دیفای کارآمد را برای استیبل کوین ها و دارایی های رمزارزی با ارزش ثابت مانند wETH و wBTC امکان پذیر می کند. با ارائه مبادلات ارزان، کارآمد، سریع و کم لغزش برای معامله گران و استخرهای با بازده بالا برای ارائه دهندگان نقدینگی، تعریف جدیدی برای تجارت دیفای ارائه می کند. این پروتکل تا به امروز بیش از ۲ میلیارد دلار حجم تراکنش را تسهیل کرده است.


فعال کردن یک تجربه کارآمد و ایمن از تجارت دیفای


Saddle Finance یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر AMM است که بر روی چندین بلاک چین از جمله اتریوم، فانتوم، آربیتروم، اوپتیمیسم و اوموس اجرا می شود. این صرافی به طور خاص برای تجارت استیبل کوین ها و دارایی های رمزارزی متصل شده به رمزارزی های اصلی طراحی شده است.


این پلتفرم برای هولدرها و تازه کارها ایده آل است، زیرا رابط کاربری آسانی دارد. با این حال، نقطه قوت آن این است که حداقل لغزش را هنگام مبادله دارایی ها تضمین می کند. این امر از طریق استخرهای نقدینگی نوآورانه انجام می شود که از فرمول ریاضی StableSwap برای حفظ نقدینگی بازار استفاده می کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0