اقتصاد آنلاین
1400/04/06
15:13
بیشترین ارزش معاملات سهام (۶تیر۱۴۰۰) / معاملات ۷۵۰میلیارد تومانی برکت با زیان همراه شد

در بورس امروز امروز معامله‌گرها ۷۵۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت و ۱۴درصد از کل سهام نوش مازندران معامله شد.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده ؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۶۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شپنا»، «خساپا»، «تاپیکو» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در دومین روز هفته معادل ۷۵۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۹۱۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۱۴درصد از کل سهام نوش مازندران (غنوش) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۳نماد نخست اختصاص داشت.


رتبه بندی ارزش معاملات  1400.04.06
ارزش معاملات 1400.04.06
انتهای خبر

0
0