آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
19:30
پروتکل Orbs استیکینگ چند زنجیره ای را روی اتریوم و پالی گان معرفی می کند

پروتکل Orbs در حال آماده سازی برای راه…

پروتکل Orbs در حال آماده سازی برای راه اندازی یکی از اولین راه حل های چند زنجیره ای استیکینگ در اتریوم و پالی گان است.


راه حل چند زنجیره ای استیکینگ


از زمان اجرای معماری اثبات سهام (PoS) در اتریوم در نوامبر ۲۰۱۹ (آبان ۹۸)، Orbs تصمیم گرفته است راه حلی ارائه دهد که به کاربران اجازه می دهد از فناوری های استیکینگ با کارمزد پایین در سایر بلاک چین ها استفاده کنند. برای تحقق بخشیدن به این ایده، Orbs تصمیم گرفته است از یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ استفاده کند. پالی گان توان عملیاتی TPS بالا و کارمزدهای کمتری را ارائه می دهد که آن را تقریبا یک راه حل عالی برای DeFi و NFT می کند.


تیم Orbs، پالی گان را یکی از مناسب‌ترین زنجیره‌ها برای ساخت راه‌حل چند زنجیره‌ای استیکینگ می‌داند. راه حل لایه ۲ به شرکت هایی مانند پروتکل Orbs اجازه می دهد تا مزایای فناوری هسته اتریوم را بدون نگرانی در مورد مشکلات اساسی مانند تراکم شبکه و هزینه های بالا برجسته کنند.


استیکینگ ORBS


هر زمان که پیشنهاد استیکینگ چند زنجیره ای پذیرفته شود، تیم Orbs می تواند قرارداد PoS را در پالی گان و یک قرارداد اضافی طراحی شده برای تایید ادغام مستقر کند. پس از تایید و ارتقای کیف پول، نمایندگان Orbs می‌توانند هر زنجیره‌ای را که می‌خواهند را به اشتراک بگذارند.


کاربرانی که ORBS را در پالی گان استیک می کنند، مشارکت بیشتری را در جهان PoS به ارمغان می آورند. این پیشنهاد همچنین Orbs را به عنوان پروتکل چند زنجیره ای مشخص می کند که تعداد قابل توجهی از ویژگی هایی را که تیم می تواند در آینده توسعه دهد باز می کند.


Orbs یک بلاک چین عمومی است که برای توسعه راه حل ها و برنامه های کاربردی مقیاس پذیر با بلاک چین های لایه ۱ و ۲ مبتنی بر EVM طراحی شده است. راه حل های Orbs روی شبکه هایی مانند اتریوم، بایننس اسمارت چین، Avalanche و پالی گان کار می کنند.


این زیرساخت همچنین می تواند به عنوان یک راه حل لایه ۳ برای تقویت مزایای قراردادهای هوشمند EVM عمل کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0