بورس۲۴
1400/06/24
09:02
مزایده عمومی فروش ملک «وثنو»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین اعلام نمود که متقاضیان جهت کسب اطلاع از وضعیت ملک و دریافت اسناد شرایط مزایده می توانند از تاریخ نشر آگهی از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ با شماره تلفن ۸۶۱۲۰۶۷۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس تهران- خیابان شهید احمد قصیر –کوچه دوازدهم غربی- پلاک ۴ واحد ۲ مراجعه و اسناد وشرایط مزایده را تا پایان وقت اداری ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ تحویل گیرند. لازم به ذکر است آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت تا پایان وقت اداری ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ می باشد.

مزایده عمومی فروش ملک «وثنو»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین اعلام نمود که متقاضیان جهت کسب اطلاع از وضعیت ملک و دریافت اسناد شرایط مزایده می توانند از تاریخ نشر آگهی از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ با شماره تلفن ۸۶۱۲۰۶۷۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس تهران- خیابان شهید احمد قصیر –کوچه دوازدهم غربی- پلاک ۴ واحد ۲ مراجعه و اسناد وشرایط مزایده را تا پایان وقت اداری ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ تحویل گیرند. لازم به ذکر است آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت تا پایان وقت اداری ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ می باشد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0