سهامیاب - آموزش بورس
1399/11/13
08:44
#سیمان ✍️ در گروه سیمانی به نظر دو نماد #سفارس و #سیتا را بیشتر باید زیر نظر داشت. به این نکته دقت کنید: سیتا سهامدار سفارس است. شستا نیز سهامدار ...

#سیمان



✍️ در گروه سیمانی به نظر دو نماد #سفارس و #سیتا را بیشتر باید زیر نظر داشت. به این نکته دقت کنید: سیتا سهامدار سفارس است. شستا نیز سهامدار سیتا است ! در بخش‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم که تحولات خوبی در مجموعه تامین اجتماعی کلید خورده است. در بازار شایعه شده که به زودی سیمان آبیک عرضه خواهد شد. سهامدار آبیک نیز سفارس است. از طرف دیگر بحث آزادسازی نرخ سیمان با جدیت بیشتری توسط انجمن این صنف دنبال می‌شود و به نظر این اتفاق در سال ۱۴۰۰ رخ دهد.



✅ همچنین از گوشه و کنار شنیده می‌شود که سیمانی‌ها برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را در دستور کار دارند. در این گروه #ساوه نیز گزارش ۹ ماهه خوبی داشت و به نظر پس از کمی اصلاح روند صعودی خوبی را در پیش بگیرد. همچنین #سخوز به واسطه شرایط بنیادی و تکنیکی مناسب، در میان‌مدت بازدهی خوبی را رقم خواهد زد. نکته مهم اینکه این روزها شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر از #سشرق حمایت می‌کند. به نظر خبرهایی در این سهم در جریان باشد که شاید جنس افزایش سرمایه داشته باشد.



انتهای خبر

0
0