بورس۲۴
1401/03/18
13:06
کاهش ارزش معاملات در روز مثبت بورس

در روز جاری ارزش معاملات خرد به نزدیک به ۳.۳ همت رسید. پرمعامله‌ترین گروه ها به ترتیب محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، خودرویی، بانکی و پالایشی بودند.

کاهش ارزش معاملات در روز مثبت بورس

بورس۲۴ : در روز جاری ارزش معاملات خرد به نزدیک به ۳.۳ همت رسید. پرمعامله‌ترین گروه ها به ترتیب محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، خودرویی، بانکی و پالایشی بودند.


حقیقی‌ها بیشتر به سایر محصولات کانی غیرفلزی، استخراج زغال سنگ، اطلاعات و ارتباطات، لاستیک، سایر محصولات فلزی، حمل و نقل و رایانه وارد شدند و حقوقی‌ها از صنایع بانکی، محصولات شیمیایی، پالایشی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی، سرمایه‌گذاری، بیمه و فلزات اساسی حمایت کردند.


حقیقی‌های بازار امروز از نمادهای کایزد، فولاد، ددانا، کشرق، حکشتی، سپاها، آسیاتک، پلاستح، فزر و فاما بیشترین حمایت را کرده و در عوض حقوقی‌ها حمایت خود را معطوف به وبملت، فملی، سامان، شپنا، بپاس، شستا، شبریز، شتران، وسبحان، وپاسار و فاما کردند.


امروز حقیقی‌ها ۲۵۶ میلیارد تومان از بازار سرمایه خارج کردند.


تراز پول خرد در صندوق های با درآمد ثابت بازار به مثبت ۱۸۵ میلیارد تومان رسید.


طی روز جاری شاخص کل ۴,۹۱۱ واحد رشد کرد و به محدوده ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۲,۳۳۵ واحدی در ارتفاع ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۱۰۸ واحد به جلو رفت.

انتهای خبر

0
0