رمزارز نیوز
1401/04/30
14:00
بعد از ادغام چه سرنوشتی در انتظار اتریوم است؟

بسیاری از کارشناسان صنعت کریپتو، با توجه به بزرگی و پیچیدگی به‌روزرسانی ادغام (Merge) اتریوم، نسبت به آینده… مطالعه مطلب ...

بسیاری از کارشناسان صنعت کریپتو، با توجه به بزرگی و پیچیدگی به‌روزرسانی ادغام (Merge) اتریوم، نسبت به آینده این شبکه بلاکچینی تردید دارند. اما در این میان، کسانی هم هستند که دیدگاه آنها در مورد آینده اتریوم همچنان صعودی است. یکی از آنها، هم‌بنیانگذار پالیگان است – یک راه‌‌حل لایه دوم برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم.


میهایلو بیلیچ (Mihailo Bjelic)، هم‌بنیانگذار پالیگان، در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم در پاریس، در مورد ارتقای ادغام اتریوم گفت:


این یک به‌روزرسانی برای یک شبکه زنده است که میلیون‌ها کاربر، میلیاردها سرمایه و ده‌ها هزار برنامه دارد. چنین به‌روزرسانی‌ای اصلا آسان نیست، اما بیش از دو سال است که بر روی ادغام کار می‌شود. همه شبکه‌های آزمایشی تاکنون موفق بوده‌اند، کد ممیزی شده و بنابراین، من فکر می‌کنم که ما برای این به‌روزرسانی آماده هستیم.


بیلیچ سپس توضیح داد که چرا اتریوم می‌تواند در بازار نزولی دوام بیاورد:


اول، شبکه اتریوم جایی است که همه توسعه‌دهندگان هستند، جایی که بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌ها در آن در حال وقوع است. دوم، اتریوم با اختلاف بسیار زیاد ایمن‌ترین، غیرمتمرکزترین و قابل برنامه‌ریزی‌ترین بلاکچین در جهان است. اتریوم کاملا مرکز وب چند زنجیره‌ای است و ما در تلاش هستیم تا به میلیاردها کاربر دسترسی پیدا کنیم.


انتهای خبر

0
0