آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
20:00
تحلیلگر Morningstar از کاردانو (ADA) به عنوان یکی از سه رمزارز بزرگ یاد کرد

ایمی آرنوت (Amy Arnott)، مدیر پورتفوی Morningstar گفت…

ایمی آرنوت (Amy Arnott)، مدیر پورتفوی Morningstar گفت که کاردانو، همراه با بیت کوین و اتریوم، توانایی تشکیل “سه بزرگ” در بین رمزارزهای اصلی را دارند.


وی خاطرنشان کرد که هر کدام موافقان و مخالفان خود را دارند. با این حال، کاردانو اگر دچار نوسانات شدید نشود، به زودی برنامه های فنی اتریوم را ارائه می دهد. در همین حال وی ادعا کرد که بیت کوین توانایی ایجاد نقدنگی را ندارد.


به این صورت، آرنوت اظهار داشت که با پر شدن اکوسیستم بیت کوین، این ویژگی ها بدون شک مورد توجه سرمایه گذاران بنیادی قرار خواهد گرفت.


کاردانو ثبات را در شرایط هراس نشان می دهد


هر روزی که می گذرد، پروتکل مورد انتظار آلونزو، به عرضه نزدیکتر می شود. در اوایل این ماه، مدیر عامل شرکت Input Output Global، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، گفت:


“همه موارد در نظر گرفته شده است، سرعت دقیقا همان جایی است که باید باشد، پیشرفت دقیقا همان جایی است که باید باشد. آلونزو می آید.”


در طول این دوره، هاسکینسون جامعه را در جریان پیشرفت آلونزو قرار داده است. برآوردهای فعلی، اواسط ماه آگوست تا اوایل سپتامبر (اواخر مرداد تا اواسط شهریور) را تاریخ احتمالی برای عرضه نشان می دهند.


به زودی، کاردانو قابلیت رقابت با سایر پلتفرم های قرارداد هوشمند را خواهد داشت. آرنوت خاطرنشان کرد که کاربردهای فنی بالقوه در کاردانو ممکن است باعث جلب توجه سرمایه گذاران بنیادی شود.


“کاردانو از این نظر که یک پروتکل با کاربردهای فنی بالقوه زیاد است، به اتریوم شباهت دارد. اشتیاق زیادی در مورد کاردانو و همچنین انواع مختلف استیبل کوین ها وجود دارد.”


کاردانو در طی دوره صعودی خود در ماه می (اردیبهشت) به ۲/۵ دلار رسید. پس از افت ۶۴ درصدی و با تاثیر یک FUD، در مدت چهار روز به ۰/۹ دلار رسید. از آن زمان، کاردانو بین ۰/۹۸ تا ۱/۹ دلار متغیر است.


در راستای احیای بیت کوین در هفته گذشته، کاردانو نیز شاهد بازگشت به روند صعودی بود. دیروز شاهد نوسان ۲۶ درصدی قیمت بودیم که برای اولین بار از اواسط ژوئن (اواخر خرداد) به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود رسید.


اما قیمت خیلی زود تغییر جهت داد و دیروز زیر این سطح بسته شد. امروز شاهد تلاش دیگری برای حرکت به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بودیم.


RSI از هفته گذشته روند صعودی شدیدی را نشان می دهد. در حال حاضر، مومنتوم با قرارگیری در بالای سطح ۵۰، به سمت سطوح بیش از حد خریداری شده می رود.


VHyKRCRt 1536x745 1 - تحلیلگر Morningstar از کاردانو (ADA) به عنوان یکی از سه رمزارز بزرگ یاد کرد

موانع انتقال جریان اصلی


اگرچه آرنوت از کلمه جریان اصلی در نظرات خود استفاده کرده است، اما در حقیقت، رمزارزها با تعدادی از موانع ورود به جریان اصلی روبرو هستند.


عدم اطمینان از مقررات شاید دلیل اصلی ورود نکردن مردم به این حوزه باشد. اما دوباره، مسئله قابلیت استفاده و به طور خاص، سهولت در استفاده، اغلب نادیده گرفته می شود.


مدیر عامل SRAX، کریستوفر میگلینو (Christopher Miglino)، اشاره کرد که رمزارزها می توانند برای یک فرد عادی ترسناک باشند. این مانع از این می شود که بسیاری از افراد حتی با آن درگیر شوند.


به همین ترتیب، شاید برتری در قرارداد هوشمند، عامل مناسبی برای انتخاب بهترین پلتفرم نباشد، اما در عوض، ارائه سودآورترین برنامه ها، می تواند برنده این نبرد را مشخص کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0