سهامیاب - آموزش بورس
1400/12/11
09:08
#انبوه‌سازی ✍🏻در گروه انبوه‌سازی تقاضای خوبی برای اکثر نماد‌ها شکل گرفته است. بنظر می‌رسد ایجاد تعادل نسبی در بازار باعث شده تا نماد‌های ارزنده ای...

#انبوه‌سازی



✍🏻در گروه انبوه‌سازی تقاضای خوبی برای اکثر نماد‌ها شکل گرفته است. بنظر می‌رسد ایجاد تعادل نسبی در بازار باعث شده تا نماد‌های ارزنده این گروه نیز پس از ریزش بیش از ۷۰ درصدی مورد اقبال قرار گیرد.



🌇در این گروه #ثشاهد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده است. از رو به نظر می‌رسد ثشاهد راه همواری را برای رسیدن به تارگت اولیه ۸۸۸ تومانی در پیش داشته باشد. اما رسیدن به تارگت ۱.۲۰۰ تومانی مستلزم تثبیت بالای سطح ۱.۰۰۰ تومانی است.



🌃در طرف دیگر #ثپردیس را داریم که موفق به نفوذ به بالای سد ۳۰۰ تومانی شده است. بر این اساس چنانچه تقاضای فعلی در این نماد ادامه داشته باشد، دسترسی به هدف ۴۰۰ تومانی چندان دور از انتظار نخواهد بود.



🏢اما سری هم به #ثفارس بزنیم که از کف ۴۳۶ تومانی رشد فوق‌العاده ۳۰ درصدی را ثبت کرده است. چارتیست‌ها معتقدند این نماد همچنان پتانسیل رشد تا سطح ۶۷۰ تومانی را دارد.



🌆 و در آخر اشاره به #ثنوسا داشته باشیم که در یک قدمی مقاومت ۴۳۰ تومانی قرار گرفته است. ثنوسا با گذر از سد مذکور مشمول یک رشد ۲۰ درصدی دیگر تا محدوده ۵۳۰ تومانی می‌گردد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0