سهامیاب - آموزش بورس
1399/10/06
08:49
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه پالایشی، #شبریز معاملات متفاوتی نسبت به سایر اعضا دارد. البته در #شبندر هم وضعیت بد نیست. در هر دو شرکت بحث تجدید ارزیابی ...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه پالایشی، #شبریز معاملات متفاوتی نسبت به سایر اعضا دارد. البته در #شبندر هم وضعیت بد نیست. در هر دو شرکت بحث تجدید ارزیابی دارایی‌ها مطرح است و البته ظاهرا #شبریز پیشرفت خوبی در این زمینه داشته و در همین راستا زمزمه‌هایی درخصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت به گوش می‌رسد. به نظر هر ۲ سهم را بیشتر زیر نظر داشته باشید چراکه بازدهی ۳۰ درصدی تا پایان سال محتمل خواهد بود.



۲️⃣ در گروه قندی، روند معاملات خوبی را در ۲ نماد #قزوین و #قهکمت داریم. هر ۲ سهم به مرور اهداف ۶ هزار تومانی را دنبال خواهند کرد. البته قزوین به دلیل بحث تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌تواند بازدهی قوی‌تری را رقم بزند. در این گروه منفی‌های #قصفها (قیمت‌های کمتر از ۲۰ تومانی) هم با توجه به افزایش سرمایه ۵.۵۰۰ درصدی گزینه بدی نیست.



۳️⃣ در گروه تجهیزاتی، منفی‌های #فاراک قابل بررسی خواهد بود. این سهم وضعیت تکنیکی مطلوبی دارد. اما در #رمپنا به نظر یک برگشت دیگر به قیمت‌های کمتر از ۲.۰۰۰ تومانی داشته باشیم. محدوده ۱.۷۰۰ – ۱.۸۰۰ تومانی فضای مناسبی برای شکار مپنا به دید بازه زمانی ۲ – ۳ ماهه خواهد بود.



انتهای خبر

0
0