بااقتصاد
1401/04/04
09:30
توسعه پتروشیمی خراسان، نیازمند کار جهادی و انقلابی/ لزوم استفاده از نیروهای بومی در طرح توسعه‌ای پتروشیمی خراسان

رییس جمهوری در بازدید از مجتمع پتروشیمی خراسان، بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در طرح توسعه این واحد تولیدی تاکید کرد و توسعه این مجتمع را نیازمند گار جهادی و انقلابی دانست.

به گزارش «بااقتصاد»، ابراهیم رییسی، در بیست و ششمین سفر استانی خود، پس از حضور در خراسان شمالی از مجتمع پتروشیمی خراسان بازدید کرد و در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت.


رییس جمهوری، توسعه پتروشیمی خراسان را نیازمند کار جهادی و انقلابی دانست و بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.


وی در جمع کارگران پتروشیمی خراسان پس از استماع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این مجتمع تولیدی، گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می کند.


رییس جمهوری، افزود: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته باشد و دستش جلو بیگانگان دراز نباشد، در نتیجه اقتصاد مقاومی در مقابل تکانه‌های اقتصادی خواهد داشت.


رییسی اظهار کرد: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به‌جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می‌شود، افزایش تولید و اشتغال را به همراه دارد و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.


WhatsApp Image 2022-06-23 at 12.30.49 P
انتهای خبر

0
0