بااقتصاد
1401/05/31
13:38
«سیلام» در دوره ۶ ماهه اول جهش قابل توجه سود خالص را ثبت کرد

سیمان ایلام در دوره شش ماهه اول از سال مالی خود توانست جهش قابل توجه در سود خالص را ثبت کند و به ازای هر سهم سود ۵۲.۷ تومانی بسازد.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، سیمان ایلام با سال مالی منتهی به پایان دی ، در ۶ ماهه اول به درآمد عملیاتی ۳۰۶.۳ میلیارد تومان و بهای تمام شده ۱۹۰.۱ میلیارد تومان رسیده که به ترتیب افزایش ۸۲ و ۶۴ درصدی را نشان می‌دهد. سود ناخالص رشد ۱۲۴ درصدی داشته و به رقم ۱۱۶.۲ میلیارد تومان رسیده و سود عملیاتی با افزایش ۲۱۳ درصدی به رقم ۷۹.۴ میلیارد تومان رسیده است. افزایش قابل توجه سایر درآمدها سبب شده تا سود خالص جهش بیش از ۹ هزار درصدی داشته و برابر ۶۳.۲ میلیارد تومان باشد که به ازای هر سهم ۵۲.۷ تومان محقق شود.


مجموع فروش مقداری سیلام در دوره ۶ ماهه افزایش ۶ درصدی در قیاس با دوره مشابه قبلی داشته است. در بخش صادرات شاهد افزایش ۱۶۸ درصدی فروش مقداری و کسب درآمد ۱۷۳.۸ میلیاردتومانی هستیم که ۴۵۷ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.


نرخ فروش سیمان در فروش داخلی افزایش ۶۰ درصدی در دوره ۶ ماهه اول در قیاس با دوره مشابه قبلی داشته و در بخش فروش صادراتی که محصول کلینکر بوده رشد ۱۰۸ درصدی را شاهد هستیم.



انتهای خبر

0
0