آکادمی هلاکوئی
1400/03/23
14:00
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۳ خرداد)

بهبود اندک میان آلتکوین ها آخر هفته اوضاع…

بهبود اندک میان آلتکوین ها


آخر هفته اوضاع چندان برای بازار آلتکوین ها مساعد نبود. بزرگترین آلتکوین بازار یعنی اتریوم، قبلا از تراز ۲۶۰۰ دلار به ۲۵۰۰ دلار و سپس تا مرز ۲۲۵۰ دلار سقوط کرده بود. امروز اتر اندکی بهبود یافت و حتی به سطوحی بالاتر از ۲۴۰۰ دلار برگشت، اما یک بار دیگر کاهش یافته و حدود ۲۳۰۰ دلار قرار گرفت.


طبق روال معمول، بسیاری از آلتکوین های دیگر هم عملکرد ETH را تقلید کردند. BNB که در حدود ۳۶۰ دلار قرار گرفته بود، تا ۳۲۵ دلار افت کرد، اندکی بعد به ۳۵۰ دلار بازگشت و اکنون فاصله کمی تا ۳۴۰ دلار دارد.


در مقیاس ۲۴ ساعته، بیشتر آلتکوین ها در منطقه سبز قرار دارند. کاردانو با ۳٪ افزایش به ۱.۴۵ دلار رسیده است. DOGE ، XRP ، DOT ، UNI ، BCH و LTC نیز رشدی اندک در حدود ۱٪ یا کمتر را به ثبت رسانده اند.


بازار23 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (23 خرداد)

پالی گان (MATIC) بار دیگر چشمگیرترین عملکرد را در میان آلتکوین های بزرگتر از خود نشان داد. این دارایی تقریبا ۱۵٪ افزایش یافته و درصدد است بر تراز ۱.۴ دلار غلبه کند.


حتی آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط نیز به طور غیرمعمولی بدون تغییر بوده اند. چند مورد استثنا از آنها شامل Quant و Theta Fuel است که به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ درصد افزایش امروز تغییرات ملموس تری را شاهد بوده اند. در مقابل ، Chiliz (-۱۱٪) ، Celo (-۸٪) و Nexo (-۷٪) بیشترین ریزش را داشته اند.


در نتیجه، سرمایه تجمعی بازار حدود ۲۰ میلیارد دلار بهبود یافته و کمی بیش از ۱.۵ تریلیون دلار قرار گرفته است.


بیت کوین در حدود ۳۵ هزار دلار باقی مانده است


ارز رمزنگاری شده برتر بازار بعد از انتشار اخبار پذیرفته شدن در السالوادور به عنوان پول رایج و اشاراتی از سمت پاراگوئه، هند و ایران، با مارک قیمتی بالای ۳۷۰۰۰ دلار روزهای آخر هفته را آغاز کرد. با این حال، اولین ساعات معاملاتی روزهای آخر هفته با ریزش بیش از ۲۰۰۰ دلاری این دارایی همراه شد.


در نتیجه، BTC روز گذشته به زیر ۳۵۰۰۰ دلار رسید. گاوها در این مرحله وارد عمل شدند و توانستند این ارز رمزنگاری شده را برای مدت کوتاهی به بالای ۳۶۰۰۰ دلار برسانند. هرچند، کاهش مجدد قیمت بیت کوین به زیر ۳۵۰۰۰ دلار، حرکت های نامطلوب بیشتری را به دنبال داشت.


در زمان نوشتن این متن، BTC چند صد دلار بهبود یافته و با قیمتی بالاتر از ۳۵۰۰۰ دلار ترید می شود. ارزش بازار آن هم هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد دلار است در حالی که دامیننس آن به ۴۴٪ رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0