سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/15
08:36
#سیمانی ✍️در گروه سیمانی، تقاضا تحت تاثیر فروش خوب شرکت‌ها در خرداد ماه و انتظار انتشار گزارش خوب 3 ماهه تقویت شده است. شاخص این گروه در محدوده 9....

#سیمانی



✍️در گروه سیمانی، تقاضا تحت تاثیر فروش خوب شرکت‌ها در خرداد ماه و انتظار انتشار گزارش خوب ۳ ماهه تقویت شده است. شاخص این گروه در محدوده ۹.۴۰۰ واحدی اصلاح خود را به اتمام رسانده و بخش عمده‌ای از موج افزایش تقاضای خود را مدیون افزایش نرخ سیمان و عرضه گسترده در بورس‌کالا می‌باشد. به نظر خاکستری‌های بازار جزء پر بازده‌ترین صنایع سال ۱۴۰۰ باشند. این گروه روز گذشته با ثبت ارزش معاملات ۱۸۰ میلیارد تومان جزء ۱۰ صنعت برتر مورد اقبال بازار قرار گرفت.



📈در این گروه #سرود روند صعودی خوبی گرفته است. این سهم روز گذشته موفق به تثبیت در کانال ۲.۰۰۰ تومانی گردید تا راه برای رسیدن به سقف تاریخی هموار شود.



✅در سوی دیگر #ساوه را داریم که طی ۳۰ روز معاملاتی اخیر بازدهی ۴۰ درصدی را رقم زد. با توجه به گزارش ماهانه مطلوب و قدرت خریداران، تارگت ۶.۰۰۰ تومانی برای میان‌مدت دور از ذهن نیست.



📈و در نهایت اشاره به #سمازن داشته باشیم که روز گذشته بالاخره موفق به گذر از مقاومت ۱.۳۰۰ تومانی شد. بر این اساس انتظار می‌رود این خاکستری مازندارن‌نشین تا سطوح ۱.۵۲۰ تومانی پیشروی داشته باشد.



انتهای خبر

0
0