بورس پرس
1400/02/22
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۵۳۵، ۱۴۳ و ۴۷ درصدی دو بیمه و سهم فرابورسی صادر شد

دو شرکت بیمه و سهم فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۵۳۵، ۱۴۳ و ۴۷ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت بیمه رازی، بیمه دی و پخش البرز به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۵۳۵، ۱۴۳ و ۴۷ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "ورازی" سرمایه فعلی از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۱.۹ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱.۹ به ۲.۱ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


همچنین سرمایه فعلی "ودی" از ۲۵۰ به ۶۰۸.۴ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۶۰۸.۴ به ۸۳۳.۴ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


در این میان، "پخش" سرمایه فعلی را از ۹۵ به ۱۴۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای توسعه ناوگان حمل و نقل و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0