آکادمی هلاکوئی
1399/10/24
01:40
صرافی هیوبی اعلام کرده است از روبل روسیه پشتیانی می کند

هیوبی (Huobi)، صرافی برتر ارزهای رمزنگاری، اعلام کرده…

هیوبی (Huobi)، صرافی برتر ارزهای رمزنگاری، اعلام کرده است که از روبل روسیه (RUB) پشتیبانی خواهد کرد. با این اقدام این صرافی به کاربران خود اجازه می دهد این ارز فیات جدید را در پلتفرم خود واریز و برداشت کنند. این ویژگی جدید که با همکاری سیستم پرداخت جهانی AdvCash ارایه شده است، کاربران را قادر می سازد با ارز فیات روبل، ارزهای رمزپایه معروف مانند BTC ، ETH ، LTC ، USDT ، EOS ، BCH ، ETC ، BSV ، DASH ، HT و HPT را خریداری کنند.


Huobi Global با ارایه این ویژگی جدید، امکان واریز RUB و خرید ارزهای رمزنگاری شده با استفاده از ارز فیات مذکور از طریق کیف پول AdvCash را نیز فراهم می کند. البته، حداقل سقف واریز و برداشت برایRUB ، معادل ۲۰۰ روبل و حداکثر آن به ترتیب ۱۰۰۰۰۰ روبل و ۵۰ هزار روبل است.


کل فرآیند انجام معاملات RUB در هیوبی از طریق AdvCash بسیار ساده است. کاربران ملزم به ارایه مشخصات هویتی لازم جهت احراز هویت در AdvCash هستند. برای تامین اعتبار حساب خود با RUB، فقط باید وارد حساب Huobi Global خود شوید ، به گزینه ” Deposit-Exchange ” در بخش “موجودی” رفته و RUB را از لیست ارزهای پشتیبانی شده برای واریز انتخاب کنید.


در صورتی که قبلا احراز هویت نشده اید، در این مرحله باید KYC خود را تکمیل و تایید کنید و پس از اتمام، باید “AdvCash Balance” را به عنوان روش پرداخت و به دنبال آن، مبلغی که می خواهید واریز کنید را انتخاب نمایید. پس از انتخاب گزینه “پرداخت”، به پلتفرم AdvCash هدایت می شوید و در آنجا می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید، وارد سیستم شوید و با استفاده از هر یک از گزینه های ارایه شده توسط کیف پول AdvCash ، روند پرداخت را تکمیل نمایید.


پس از اتمام موفقیت آمیز مراحل پرداخت، سیستم عامل شما را به صفحه “واریز” هدایت می کند و شما می توانید از آنجا به طور معمول معامله خود را ادامه دهید. تمام تراکنش های انجام شده “از” و “به” حساب کاربری شما در این پلتفرم ثبت شده و شما به عنوان دارنده این حساب به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.


استفاده از RUB در طول مدت تبلیغ به شما امکان می دهد به ترتیب ۰.۹۹٪ و ۲.۴۹٪ در هزینه های سپرده و برداشت صرفه جویی کنید.


انتظار می رود صرافی هیوبی پس از لیست کردن روبل، در آینده نزدیک از سایر ارزهای فیات نیز پشتیبانی کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0