بورس پرس
1400/03/06
00:00
معاملات مشکوک چهار شرکت سرمایه گذاری ، دو سهم دارویی + ۹ نماد

در روز رشد ۳۹۱۵ واحدی شاخص، چهار شرکت سرمایه گذاری، دو سهم دارویی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با روند مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۳۹۱۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۰۹ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۳.۵ و ۱.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک ملت با داد و ستد ۳۹۳، ۳۲۹، ۲۲۱، ۲۰۴ و ۱۶۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۶ تا نه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، داروسازی اسوه شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت ۱۸.۵ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱.۹ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر ، فولاد کاویان ، غذایی مینو شرق ، دنا آفرین فدک، معادن منگنز ایران، لامیران ، تکادو ، سیمان بجنورد، سرمایه گذاری آذربایجان شرقی ، سرمایه گذاری صنعت بیمه ، داروسازی زهراوی ، پارس سرام، سرمایه گذاری خوزستان و لیزینگ صنعت و معدن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم دارویی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0