رمزارز نیوز
1400/12/18
11:40
رشد ناگهانی بیت کوین و آلت کوین‌ها از دیروز

با ارزش ترین کوین بازار کریپتو ساعاتی پیش حدود ۳۰۰۰ دلار افزایش قیمت را ثبت کرد و توانست از سد ۴۱۰۰۰ دلار گذر… مطالعه مطلب ...

با ارزش ترین کوین بازار کریپتو ساعاتی پیش حدود ۳۰۰۰ دلار افزایش قیمت را ثبت کرد و توانست از سد ۴۱۰۰۰ دلار گذر کند. این جهش آنی و بزرگ قیمت بیت کوین با افزایش ۱۰ درصدی حجم معاملات آن هم همراه بود که باعث گذر از ۳۱.۶ میلیارد دلار شد.


به گزارش سایت بنزینگا، این حرکت افزایشی سریع در قیمت بیت کوین باعث لیکوئید شدن ۳۲ میلیون دلار قرارداد باز در بازار کریپتو هم شد. از این مقدار، ۲۲ میلیون دلار مربوط به قراردادهای آتی بازار بیت کوین بوده است. در ضمن بنابر اعلام وبسایت CoinGlass، بیش از ۹۴ درصد از لیکوئیداسیون رخ داده در این ساعت، مربوط به پوزیشن‌های فروش (شورت) بوده است.


Bitcoin Sees Sudden Rise Breaches

نمودار لیکوئیداسیون در این بین اتریوم (ETH) هم دنباله رو بیت کوین بود و رشدی حدود ۶.۵ درصدی را ثبت کرد و توانست از سد مقاومت ۲۷۰۰ دلار عبور کند. دوج کوین (DOGE) هم با رشدی ۲.۴ درصدی حالا در حوالی سطح ۰.۱۲۱۷ دلار معامله می‌شود. از میان آلتکوین‌های مهم بازار هم سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و ترا (LUNA) به ترتیب ۵ و ۸ و ۱۶ درصد رشد را ثبت کردند.


البته بیشترین میزان جهش قیمت برای کوین‌های مونرو (XMR) و زی کش (ZEC) بود که به ترتیب ۲۶ و ۱۹ درصد رشد را در ساعات اولیه روز چهارشنبه ثبت کردند.


انتهای خبر

0
0