بورسینه
1399/11/06
16:01
🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۱هزار و ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خودرو، #خساپا، #شپنا و #حتوکا به ترتیب در رتبه اول ت...

🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۱هزار و ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خودرو، #خساپا، #شپنا و #حتوکا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۶۴۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، ایران خودرو نیز پس از معاملاتی به ارزش حدود ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار میلیارد تومانی دوم شد و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۶درصد از کل سهام حمل و نقل توکا (#حتوکا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۷سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0