رمزارز نیوز
1401/03/05
11:29
افزایش تقاضا برای رمزارزهایی که تراکنش ناشناس دارند!

با افزایش تقاضا برای کوین‌های حریم خصوصی محور، مونرو و سایر ارزهای دیجیتالی که تجربه‌ای ناشناس و ایمن را در… مطالعه مطلب ...

با افزایش تقاضا برای کوین‌های حریم خصوصی محور، مونرو و سایر ارزهای دیجیتالی که تجربه‌ای ناشناس و ایمن را در بلاکچین ارائه می‌دهند، با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.


بر اساس داده‌های CoinMarketCap، مونرو در هفت روز گذشته علی‌رغم سیر نزولی پیوسته بازار کریپتو، تقریبا ۲۷ درصد افزایش قیمت داشته است.


همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند، مونرو تقریبا حرکت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار را نادیده گرفته و طی دو هفته گذشته بدون هیچ ارتباطی به حرکت صعودی خود ادامه داده است. علی‌رغم کاهش تقریبا ۶۰ درصدی در برخی مقطع‌های زمانی، مونرو تقریبا نیمی از ضرر خود در آوریل را جبران کرده است.


در گذشته، مونرو کمترین محبوبیت را در صرافی‌های ارز دیجیتال داشت؛ چون این ارز دیجیتال با توانایی ارسال تراکنش‌های ناشناس دائما با مشکلات نظارتی بوده است. با این حال، همین موضوع باعث محبوبیت فوق‌العاده آن در بین مجرمان و انجام پولشویی‌ها شده است.


مونرو در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸۵ درصد رشد داشته و اکنون با قیمت حدود ۱۹۵ دلار معامله می‌شود و در رتبه ۲۵ جدول CoinMarketCap قرار دارد.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده

انتهای خبر

0
0