بورس پرس
1401/11/24
09:05
افزایش سرمایه ۷۷، ۴۳ و ۱۱ درصدی سه شرکت از محل سود انباشته تصویب شد

با برگزاری مجمع فوق العاده سه شرکت بورسی و فرابورسی، افزایش سرمایه ۷۷، ۴۳ و ۱۱ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با برگزاری مجمع فوق العاده سه شرکت قند چهارمحال، پگاه آذربایجان غربی و صنایع نسوز توکا، افزایش سرمایه ۴۳، ۱۱ و ۷۷ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، مجمع فوق العاده قند چهارمحال قبل از ظهر دیروز با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۶۰.۷ درصد سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.


براین اساس، "قچار" به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از مزایای مالیاتی ، سرمایه فعلی را از ۲۴۵.۵ به ۳۵۰ میلیارد تومان رساند.


همچنین مجمع فوق العاده پگاه آذربایجان غربی بعد از ظهر دیروز با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۷۷.۸ درصد سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۱ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.


براین اساس، "غشاذر" به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از مزایای مالیاتی ، سرمایه فعلی را از ۱۲۳.۲ به ۱۳۷ میلیارد تومان رساند.


در این میان، مجمع فوق العاده صنایع نسوز توکا قبل از ظهر دیروز با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۵۴.۵ درصد سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۷۷ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.


براین اساس، "کتوکا" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از ۱۱۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان رساند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0