آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
20:30
شرکت Hashdex برزیل ETF دیفای را راه اندازی می کند

شرکت مدیریت دارایی های رمزارزی مستقر در برزیل،…

شرکت مدیریت دارایی های رمزارزی مستقر در برزیل، Hashdex، صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را با ۱۲ توکن امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه اندازی خواهد کرد.


این شرکت گفت که این محصول از فوریه (بهمن) در بورس اوراق بهادار برزیل B۳ عرضه می شود و افزود که سفارشات رزرو برای خرید سهام از روز سه شنبه در دسترس خواهد بود.


DEFI۱۱ که با مشارکت ارائه‌دهنده شاخص رمزارز CF Benchmarks توسعه یافته است، نمایه ترکیبی اصلاح‌شده CF دبفاب را منعکس می‌کند، شاخصی که شامل رمزارزهای Uniswap (UNI)، Aave (AAVE)، Compound (COMP) و Maker (MKR) است.


به گفته هشدکس، ۷۰ درصد ETF از پروتکل‌های دیفای، ۱۵ درصد از پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند و بقیه پشتیبانی‌های پروتکل دیفای، از جمله تایید هویت و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند Polygon (MATIC)، Chainlink (LINK) و (GRT) The Graph تشکیل خواهد شد.


مارسلو سامپایو (Marcelo Sampaio)، مدیرعامل هشدکس، در بیانیه‌ای گفت: “سرمایه‌گذاری در دیفای مانند سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فینتک آینده است. دیفای بازار بسیار امیدوارکننده‌ای است که به دلیل فناوری‌های جدید آن، می‌تواند به طور تصاعدی در سال‌های آینده رشد کند.”


در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، هشدکس اولین ETF کریپتو برزیل و آمریکای لاتین، HASH۱۱ را راه‌اندازی کرد که بیش از ۱۳۰۰۰۰ سرمایه‌گذار دارد و در بورس برزیل در رتبه دوم می باشد و بیشترین خرید آتی در B۳ را نیز به خود اختصاص داده است.


هشدکس گفت که بانک های برزیلی XP، Itaú BBA و Banco Genial ارائه ETF را مدیریت خواهند کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0