رمزارز نیوز
1401/02/24
12:09
بنیان‌گذار دوج کوین: میم کوین را یک احمق ساخته است!

با وجود آن که دوج کوین در رکود اخیر بازار، بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، هنوز میم کوین‌ها بخش… مطالعه مطلب ...

با وجود آن که دوج کوین در رکود اخیر بازار، بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، هنوز میم کوین‌ها بخش زیادی از سرمایه‌های ارزدیجیتال را در اختیار دارند. یکی از سوالاتی که همواره اذهان فعالان در ارزهای دیجیتال را به خود مشغول داشته، نحوه ایجاد میم کوین است.


به‌تازگی، بیلی مارکوس (Billy Markus) یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین گفته است که اساسا ایده میم کوین را یک فرد نادان داده است. او با این اظهارنظرش، خود و دیگر سازنده دوج کوین، جیمز پالمر (James Palmer) را نشانه رفته است. البته، مارکوس بعدها از هیئت‌مدیره دوج کوین خارج شد اما با حمایت‌های ایلان ماسک و صعود قیمت این ارز به ۰.۷ دلار به آن بازگشت.


مارکوس، همواره ایده‌هایی نو برای توسعه این ارز ارائه کرده است. او در صحبت‌های اخیرش، نحوه ایجاد دوج کوین را یکی از دلایل علاقه‌اش به این ارز عنوان کرده و گفته است که این ارز را نه فقط به این دلیل که احمقانه است بلکه به این دلیل که هرگز ادعایی بیش از آنچه هست نداشته دوست دارد.


این در حالی است که ایلان ماسک، ملقب به پدر دوج کوین، باز هم در توییتی از این ارز حمایت کرده است.


دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0