کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/27
13:36
✅بورس از کانال یک میلیون و 600 هزار واحد عبور کرد 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۲ ه...

✅بورس از کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرد


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۲ هزار و ۲۲۵ واحد رشد به رقم یک میلیون و ۶۰۶ هزار واحد رسید.


🔷️از سویی شاخص کل با معیارهم وزن نیز ۱۴۱۱ واحد کاهش یافته و در رقم ۴۴۷ هزار و ۸۱۲ واحد متوقف شد. معامله گران در این بازار ۹۲۲ هزار معامله به ارزش ۷۳ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️پتروشیمی پارس، معدنی و صنعتی گلگهر، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️علاوه بر این شاخص کل فرابورس نیز طی معاملات روز جاری با ۶۹ واحد رشد به رقم ۲۱ هزار و ۶۸۹ واحد افزایش یافت. فعالان در این بازار ۴۵۹هزار معامله به ارزش ۳۲هزار و ۱۵۳میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️سنگ آهن گوهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه توسعه مالی مهرآیندگان، مجتمع جهانی فولاد سیرجان و پویا زرکان آبدره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0