بورس پرس
1401/09/14
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰، ۲۷۲ و ۲۰۰ درصدی سه شرکت صادر شد

سه شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۲۷۲ و ۳۰۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت پتروشیمی شیراز، بیمه حافظ و نساجی بروجرد به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۲۷۲ و ۳۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "شیراز" سرمایه فعلی را از ۵۱۰ میلیارد به ۱.۵۳ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "وحافظ" از ۵۰ به ۱۸۵.۸ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای ر عایت الزامات بیمه مرکزی و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱۸۵.۸ به ۳۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


در این میان، "نبروج" سرمایه فعلی را از ۱۴.۸ به ۵۹.۲ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0