سنا
1400/02/25
10:12
"درازک" ۳۱۷۷ ریال سود ساخت

شرکت لابراتوارهای رازک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۷۳ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۶۷ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمیه (سنا)، شرکت لابراتوارهای رازک با سرمایه ۸۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت لابراتوارهای رازک در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۳ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۶۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۳ هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۳ هزار و ۵۷۷ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "درازک" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۸۳۴ ریال و سود خالص را یک هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۶ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین شرکت لابراتوارهای رازک در گزارش تلفیقی خود رد دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۸۱ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۳ هزار و ۷۹۵ ریال و سود خالص ۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0