کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/05/24
13:13
✅درجا زدن شاخص کل با رشد ۴۵واحدی 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۴۵ واحد رشد کرده و به  ر...

✅درجا زدن شاخص کل با رشد ۴۵واحدی



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۴۵ واحد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید.


🔷️از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز با رشد ۱۷۸۲ واحدی در رقم ۳۹۷ هزار و ۲۳۰ واحد متوقف شد. معامله‌گران در این بازار ۳۶۳هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و۸۱ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️گفتنی است که فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و بانک ملت، مخابرات ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل فرابورس نیز طی معاملات روز جاری ۲۰ واحد افت کرده و به رقم ۱۹ هزار و ۱۸۴ واحد رسید. فعالان در این بازار ۱۷۶هزار معامله به ارزش ۱۵۹۲ میلیاردریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، تولید برق عسلویه مپنا و پویا زرکان آق‌دره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پتروشیمی زاگرس، بهمن دیزل و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایجاد کردند.


#گزارش_بازار

انتهای خبر

0
0