کارگزاری آبان
1401/03/24
15:23
📢رییس سازمان بورس:عرضه تپسی شروع راه جدیدی در بورس است ایسنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه عرضه تپسی شروع راه جدیدی در بورس ا...

📢رییس سازمان بورس:عرضه تپسی شروع راه جدیدی در بورس است


ایسنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه عرضه تپسی شروع راه جدیدی در بورس است، گفت: امیدوارم بتوانیم به شرکت‌های دانش بنیان نقش بیشتری دهیم و در بخش تامین مالی این شرکت‌ها نقش بیشتری ایفا کنیم.


مجید عشقی در نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر اقتصاد و وزیر ارتباطات برگزار شد، با بیان اینکه پذیرش شرکت‌های دانش بنیان در بازار سرمایه یکی از مهم‌ترین موضوعات پس از ورود من به سازمان بود، اظهار کرد: با توجه به موانع و ابهاماتی که وجود داشت باعث شد بررسی‌های دقیق‌تری صورت بگیرد و این بررسی‌ها سرانجام به نتیجه رسید.


زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با تاکید بر اینکه نگاه دولت نگاه حمایت از اقتصاد دیجیتال است، اظهار کرد: سال گذشته به خاطر اهمیت همین موضوع کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت تشکیل شد.


زارع پور با بیان اینکه ناامید نشدن تیم تپسی راه را برای بقیه هموار کرد، گفت:امیدوارم که در ادامه شاهد حضور بقیه شرکت‌های فناورانه در این عرضه باشیم. هدف، دستیابی به سهم ۱۰ درصدی این شرکت‌ها از تولید ناخالص ملی طبق اسناد بالادستی است.




انتهای خبر

0
0