فارس نیوز
1402/03/08
09:25
زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد

بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد ماه) تغییرات روزهای عرضه برخی از محصولات را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به تعطیلی روز های یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، تغییراتی در روزهای عرضه برخی از محصولات در هفته منتهی به ۱۷ خرداد ماه صورت می‌گیرد.


به این ترتیب در روز شنبه ۱۳ خرداد ماه سیمان (تیپ ۱ و۲) در تالار صنعتی و محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی و در روز سه شنبه ۱۶ خرداد سیمان (سایر تیپ ها)، شمش بلوم (SP) و تختال، مس کاتد، شمش خالص، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و آف گرید های آنها در تالار پتروشیمی و محصولات گروه اسلاک واکس، روغن پایه SOC۴ و محصولات گروه روغن در تالار فرآورده های نفتی صورت می گیرد.


همچنین در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه عرضه مس مفتول، مفتول و بیلت آلومینیوم، شمش آلیاژی و آلومینیوم در تالار صنعتی و محصولات پلیمری( به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید) و آف گرید های آنها در تالار پتروشیمی صورت می گیرد.


عرضه مابقی محصول‌ها نیز طبق روال عادی هر هفته انجام می شود.



پایان پیام/


انتهای خبر

0
0