بورس۲۴
1401/03/16
14:47
وقوع حادثه در «آبادا»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت تولید نیروی برق آبادان اعلام نمود واحد G۱۳ نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۳.۱۱ با آلارم exhaust high temperature و عملکرد حفاظت از شبکه جدا گردیده است. نظر به اهمیت آلارم فوق، پس از افت دما اقدام به بازدید از محل اگزاست واحد صورت گرفت که بیانگر وجود آثار تخریب قطعات توربین می باشد.

وقوع حادثه در «آبادا»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت تولید نیروی برق آبادان اعلام نمود واحد G۱۳ نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱.۰۳.۱۱ با آلارم exhaust high temperature و عملکرد حفاظت از شبکه جدا گردیده است. نظر به اهمیت آلارم فوق، پس از افت دما اقدام به بازدید از محل اگزاست واحد صورت گرفت که بیانگر وجود آثار تخریب قطعات توربین می باشد.


برآوردهای اولیه حاکی از توقف تولید واحد مذکور با ظرفیت اسمی ۱۲۳ مگاوات در حدود بیست روز الی یک ماه می باشد. شایان ذکر است ظرفیت اسمی کل واحد های نیروگاه آبادان ۸۱۳ مگاوات می باشد. همچنین به استحضار می رساند کلیه واحد های نیروگاه از پوشش مناسب بیمه برخوردار بوده و مکاتبات لازم با شرکت بیمه گذار جهت ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است.

آباد
انتهای خبر

0
0