آکادمی هلاکوئی
1399/10/20
15:50
صرافی Uphold ریپل را از لیست خود خارج نخواهد کرد

علی رغم اینکه ریپل اخیرا با طرح شکایت…

علی رغم اینکه ریپل اخیرا با طرح شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و به دنبال آن، خارج شدن از لیست چندین صرافی مهم مواجه شده است، Uphold که یک اپراتور صرافی رمزنگاری و پردازنده پرداخت است اعلام نموده است که XRP را از لیست خود خارج نکرده و معاملات آنرا متوقف نخواهد کرد مگر اینکه در نهایت تصمیم دادگاه رای را به نفع SEC صادر کند.


این صرافی در یک پست وبلاگی با اعلام مواضع تزلزل ناپذیر خود در مورد کمپانی Ripple می نوسید:


” Uphold تصمیم گرفته است ریپل را همچنان در لیست ارزهای خود نگه دارد تا زمانیکه به طور قانونی و با رای دادگاه مشخص شود که XRP نوعی اوراق بهادار است و یا اینکه حجم معاملات این ارز تا حدی تنزل یابد که دیگر قادر نباشیم بیش از این از ریپل پشتیبانی کنیم”.


به استدلال Uphold، بهتر است به جای نتیجه گیری عجولانه غیر موجه، منتشر حکم نهایی دادگاه باشیم. بنابراین، امید می رود سایر صرافی ها نیز موضع مشابهی را در این مورد اتخاذ کنند تا پیش از تصمیم دادگاه در این باره قضاوتی صورت نگیرد”.


طرح دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار داده است


به دنبال دیدگاه Uphold درمورد شکایت SEC علیه ریپل، این صرافی اذعان داشته است که اقدام اخیر SEC آنگونه که این کمیسیون ادعا می کند نمی تواند از حقوق سرمایه گذاران در این زمینه پشتیبانی کند بلکه برعکس، این کار زیان های بیشتری را برای آنها به همراه داشته است. این صرافی با دفاع از ریپل، از ادعاهای SEC در مورد این شرکت انتقاد کرده است:


” حمایت از حقوق مصرف کنندگان یکی از وظایف حیاتی SEC به شمار می رود. به سختی می توان درک کرد که چگونه یک حکم اساسا بی ارزش تا چه حد می تواند میلیاردها دلار ضرر به سرمایه گذاران خردی وارد کند که با حسن نیت XRP را خریداری کرده اند. ما همچنان امیدواریم حکمی معقول و منطقی در اینباره صادر شود. “



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: zycrypto


انتهای خبر

0
0