ارزینکس
1400/06/26
17:06
💢 سوشی‌سواپ- Sushiswap، یکی از پلتفورم‌های بسیار مورد توجه در DeFi، دیروز در راه‌اندازی توکن MISO خود مورد سوء استفاده قرار گرفت. 🔘 سوشی‌سواپ- Sus...

💢 سوشی‌سواپ- Sushiswap، یکی از پلتفورم‌های بسیار مورد توجه در DeFi، دیروز در راه‌اندازی توکن MISO خود مورد سوء استفاده قرار گرفت.



🔘 سوشی‌سواپ- Sushiswap پلتفورم DeFi است که در زنجیره‌های لایه یک بسیار گسترده است. این زنجیره‌ها شامل Ethereum ، Binance ، Polygon ، Fantom ، Avalanche و چند مورد دیگر است. اهمیت آن در اکوسیستم رمزنگاری DeFi را نمی‌توان کتمان کرد. CTO این پلتفورم، جوزف دلونگ، برخی از جزئیات را توییت کرد، از جمله این‌که "پیمانکاری" با نام AristoK۳ در گیت‌هاب کد مخرب را در قسمت فرانت‌اند میسو، در حمله به زنجیره تامین، قرار داده است. حمله به زنجیره تامین، جایی است که مهاجم می‌تواند آدرس قرارداد را به آدرس خود تغییر دهد.



🔘 به گفته دلونگ ، مهاجم تحت عنوان قرارداد کار به پروتکل‌های دیگر مراجعه کرده است. این شامل پروتکل DeFi تراشه آبی Yearn Finance بود، جایی بخشی از تخریب رخ داده است. دلونگ گفت تیمش به هویت واقعی مهاجم مشکوک است. هویت به عنوان "eratos۱۱۲۲" ارائه شده است.



🔘 با این دانسته‌ها، تیم سوشی‌سواپ برای به دست آوردن اطلاعات KYC به صرافی‌های FTX و Binance مراجعه کرده است. دلونگ توییت کرد که در دستیابی به این اطلاعات "حساس به زمان" موفق نبوده‌اند. تیم Sushiswap اعلام کرده است که اگر وجوه تا ساعت ۱۲:۰۰ UTC بازگردانده نشود، به FBI شکایت خواهد کرد.



📌 منبع خبر

انتهای خبر

0
0