بورس۲۴
1402/02/19
00:59
حضور همراه اول در رویداد اینوتکس ۲۰۲۳

همراه اول در این رویداد با محوریت «مرکز تحقیق و توسعه» خود که علاوه بر سرمایه گذاری های چشم گیر در حوزه های دانش بنیان و تولید داخلی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حضور دارد...

حضور همراه اول در رویداد اینوتکس 2023

بورس۲۴ : همراه اول در این رویداد با محوریت «مرکز تحقیق و توسعه» خود که علاوه بر سرمایه گذاری های چشم گیر در حوزه های دانش بنیان و تولید داخلی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حضور دارد.


همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.


همراه اول در «اینوتکس ۲۰۲۳» به عنوان بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، از فردا ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل پارک علم و فناوری پردیس میزبان بازدیدکنندگان است.


همراه اول در این رویداد با محوریت «مرکز تحقیق و توسعه» خود که علاوه بر سرمایه گذاری های چشم گیر در حوزه های دانش بنیان و تولید داخلی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حضور دارد.


مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در نظر دارد دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش بگذارد.


با توجه به ظرفیت معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و کوچک در این رویداد، از طرف دیگر فرصتی برای سرمایه گذاران با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه فراهم است که از این رو، همراه اول از پتانسیل هاب های خود برای حضور فیزیکی در اینوتکس بهره برده است.


در واقع «هاب» با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب و کارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور است.


در حال حاضر این شرکت در حوزه بررسی و انتخاب استارتاپ های دارای پتانسیل رشد برای ورود به دوره شتابدهی فعالیت می کند و رویکرد آن در برنامه راهبردی به سمت ایجاد زنجیره ارزشی است که بتواند در بلند مدت به فعالیت های خود و شرکت حرکت اول (هلدینگ سرمایه گذاری جسورانه گروه همراه اول) انسجام بخشیده و فعالیت های موجود در این زنجیره مکمل یکدیگر باشند.


بنابراین حضور هاب های شیراز و اصفهان در اینوتکس می تواند برای سرمایه گذاران و فعالان عرصه نوآوری و کارآفرینی نویدبخش باشد.


علاوه بر این طی روزهای برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳، همراه اول در نشست های «Next Station»، «Stage» و «فروم حکمرانی» مشارکت دارد که برخی عناوین و مقولات نشست ها شامل «زندگی مجازی»، «نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم»، «نقش سازمان های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» و «حکمرانی دیجیتال در سرویس های همراه اول» است.


همراه اول طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که با اهدافی نظیر «سرمایه گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه سازی» برگزار می شود، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در غرفه ۲۲۴ سالن شماره ۲ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به عرصه فناوری های دیجیتال است.

انتهای خبر

0
0