رمزارز نیوز
1400/12/03
14:18
۵ رمزارز غیرمعروف و پر سود برای سال ۲۰۲۲

در این مطلب می‌خواهیم ۵ ارز دیجیتال کمتر شناخته شده و ارزان را که گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ هستند، معرفی کنیم.… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


۱. همسایه من، آلیس (My Neighbor Alice) ۲. دنیای بیگانه (Alien Worlds) ۳. سینتتیکس (Synthetix) ۴. میکر (Maker) ۵. انکر (Ankr) در این مطلب می‌خواهیم ۵ ارز دیجیتال کمتر شناخته شده و ارزان را که گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ هستند، معرفی کنیم.


۱. همسایه من، آلیس (My Neighbor Alice)

به گزارش سایت مدیوم، همسایه من، آلیس، یک بازی چند نفره مبتنی بر بلاکچین است که نسخه آزمایشی آن در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد. در این بازی، گیمرها می‌توانند جزایر مجازی را بخرند و بفروشند، آیتم‌های NFT را جمع‌آوری کرده و برای خود دوستان جدیدی پیدا کنند. این بازی، قابلیت‌های بخش دیفای را هم ارائه داده و بازیکنان از مدل حاکمیتی مبتنی بر دائو (DAO) آن بهره می‌برند.

top-5-most-undervalued-cryptos-in-2022

توکن اختصاصی بازی همسایه من، آلیس، ALICE نام دارد که یک توکن مبتنی بر ERC-۲۰ است. روش استیکینگ درون بازی را می‌توان برای استخراج توکن ALICE به کار برد. در زمان انتشار این خبر، توکن ALICE با قیمت ۶٫۳۳ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه این توکن، ۱۰۰ میلیون واحد در نظر گرفته شده است.


۲. دنیای بیگانه (Alien Worlds)

دنیای بیگانه یک بازی بلاکچینی است که به عنوان یک متاورس مبتنی بر NFT هم توصیف می‌شود. این بازی در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و مهم‌ترین ویژگی آن، رایگان بودن و در دسترس بودن آن برای همه است.

top-5-most-undervalued-cryptos-in-2022

ارز بومی متاورس دنیای بیگانه، TLM نام دارد. این توکن توسط شبکه‌های اتریوم و WAX پشتیبانی می‌شود. توکن TLM را می‌توان با استیکینگ یا پاداش گرفتن برای برنده شدن در بازی، به دست آورد. در زمان انتشار این خبر، توکن TLM با قیمت ۰٫۱ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه این توکن، ۱۰ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است.


۳. سینتتیکس (Synthetix)

پروتکل سینتتیکس در سپتامبر سال ۲۰۱۷ و در ابتدا با نام هاون (Havven) راه‌اندازی شد. این پروتکل یک سال بعد به سینتتیکس تغییر نام پیدا کرد. سینتتیکس یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و در زمینه تامین نقدینگی برای رمزارزها و سایر دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. هدف این پلتفرم گسترش اکوسیستم ارزهای دیجیتال با ارائه دسترسی به یک سیستم مالی قوی‌تر است.

top-5-most-undervalued-cryptos-in-2022

توکن بومی این شبکه SNX نام دارد که یک توکن ERC-۲۰ است. در زمان انتشار این خبر، توکن SNX با قیمت ۳٫۷۸ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه این توکن، ۲۱۲،۴۲۴،۱۳۳ واحد در نظر گرفته شده است.


۴. میکر (Maker)

ارز دیجیتال میکر با نماد اختصاری MKR، توکن بومی پلتفرم مالی غیرمتمرکز MakerDAO است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. پلتفرم MakerDAO همچنین دارای یک استیبل کوین به نام DAI است که ارزش آن توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. در واقع، ارز دیجیتال میکر برای پشتیبانی از عرضه DAI و ثبات قیمت آن استفاده می‌شود. علاوه بر این، هولدرهای MKR حق رای دادن به به‌روزرسانی‌ها و تصمیم‌گیری‌های این اکوسیستم را دارند.

top-5-most-undervalued-cryptos-in-2022

ارز دیجیتال میکر بر روی بلاکچین اتریوم و با استفاده از استاندارد ERC-۲۰ ساخته شده است. عرضه کل MKR توسط پلتفرم MakerDAO منتشر می‌شود، نه استخراج یا تولید توسط کاربران. در زمان انتشار این خبر، توکن MKR با قیمت ۱،۶۷۴ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه این توکن، ۱،۰۰۵،۵۷۷ واحد در نظر گرفته شده است.


۵. انکر (Ankr)

شبکه انکر در سال ۲۰۱۷ و با یک مدل تجاری برای ایجاد راه‌حل‌های میزبانی گره (نود) بلاکچین راه‌اندازی شد. با ایجاد یک پلتفرم زیرساخت برای اتصال به فناوری‌های بلاکچین و برنامه‌های مالی غیرمتمرکز، انکر یک سرویس ابری سازگار با وب ۳ را ارائه می‌کند. به این ترتیب، منابع موجود به طور موثرتر و کارآمدتری استفاده شده و هزینه‌های میزبانی به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابند. انکر همچنین راه‌حل‌های امنیتی سطح بالایی را در برابر حملات بزرگ نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می‌دهد.

top-5-most-undervalued-cryptos-in-2022

توکن بومی شبکه انکر، ANKR نام دارد که به عنوان یک توکن پرداخت درون شبکه‌ای عمل می‌کند. از این توکن هم می‌توان در بلاکچین اتریوم (ERC-۲۰) و هم در شبکه بایننس هوشمند (BEP-۲) استفاده کرد. در زمان انتشار این خبر، توکن ANKR با قیمت ۰٫۰۶ دلار معامله می‌شود. حداکثر عرضه این توکن، ۱۰ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است.


انتهای خبر

0
0