آکادمی هلاکوئی
1400/02/23
08:00
ویتالیک بوترین یک میلیارد دلار توکن شیبا برای مبارزه با کوید ۱۹ در هند اهدا کرد

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) خالق اتریوم ، بیش…

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) خالق اتریوم ، بیش از ۱ میلیارد دلار توکن شیبا اینو (SHIB) به یک موسسه خیریه جهت پرداخت هزینه های مبارزه با کوید ۱۹ در کشور هند اهدا کرد .


وی علاوه بر این پت کوین ها و میم کوین های دیگری را که به آدرس عمومی ارسال شده بودند به چندین موسسه خیریه دیگر اهدا نمود.


شیبا که اصطلاحا “قاتل دوج کوین خوانده می شود ، در اوایل ماه جاری به فروشی معادل ۱۲ میلیارد دلار در بازار دست یافت. سازندگان این پروژه در سال ۲۰۲۰نیمی از عرضه توکن شیبا را به کیف پول ویتالیک بوترین، خالق اتریوم واریز کردند. این اقدام با هدف سوزاندن این توکن و بالا نگه داشتن قیمت با حذف بخشی از عرضه از گردش صورت گرفت.


این کمک او به به خیریه جهت مبارزه با ویروس کرونا در هند او را به یکی از بزرگترین خیرین جهت مقابله با کوید ۱۹ تبدیل کرد.


این کشور با بیش از ۳ میلیون مورد ابتلای جدید در هفته گذشته با بدترین بحران COVID در کره زمین روبرو است.


کمبود مخزن اکسیژن ، تخت بیمارستان و ظاهرا حتی پول وجود دارد.کمبود مخازن اکسیژن حتی منجر به یک کشمکش سیاسی در این کشور شده است که اعضای حزب حاکم تجهیزات را برای افرادی که به آنها رای می دهند احتکار می کنند.


هفته گذشته ، Sandeep Nailwal ، بنیانگذار شرکت بلاک چین Polygon ، مستقر در دهلی ، ارسال کمک مالی برای مقابله با کوید ۱۹ در کشور هند را با استفاده از کمک های مالی با ارز دیجیتال راه اندازی کرد. اهدا کنندگان می توانند از بیت کوین Dogecoin ، Cosmos ، Tezos ، Solana ، Litecoin و سایر موارد برای اهدا کمک استفاده کنند.


بوترین پیش از این بیش از ۶۴۰،۰۰۰ دلار اتریوم و ارز دیجیتال میکر(MKR) به صندوق امداد برای مبارزه با ویروس کرونا در هند اهدا کرده است.


توکن شیبا تا زمان نگارش این مطلب ۴۰٪ کاهش یافته است. علاوه بر این ، بوترین بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار آکیتا اینو (AKITA) ، پت کوین دیگری که ۵۰٪ از عرضه خود را به حساب خالق اتریوم واریز کرده بود به خیریه اهدا کرد.


منبع: cryptoslate



انتهای خبر

0
0