همفکران
1401/03/22
15:42
#مجمع #بکام 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است...

#مجمع


#بکام



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅شرکت در حوزه فشار ضعیف صادرات داشته است.



✅دیگر محصول شرکت کابل شبکه و دیتا است. کابل های مسی همانند گذشته مشتری ندارد از این رو این کابل ها به میدان آمدند.لذا خطوط تولید کابل مسی، کابل شبکه و دیتا تولید میکند.



✅شرکت به لحاظ ظرفیتی پیشروترین شرکت هستیم و۱۷ هزار میلیون متر خروجی شرکت است.



✅خط فیبر نوری تا ۳۰ هزار کیلومتر ظرفیت تولید دارد.



✅تست ها و آزمایشگاه‌های مکانیکی کابل های مسی و تست های ایجینگ تضمین شده در تمام محصولات از برتری های مجموعه قندی است.



✅ شرکت پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه و شرکت ایساتیس ارتباطات قندی و شرکت برق آفتابی هدایت نور یزد و شرکت شبکه سازان کیهان و همچنین موسسه فرهنگی ورزشی شهید قندی از مجموعه های تحت مدیریت این شرکت است.



✅ شرکت ایساتیس ارتباطات قندی با هدف بازیافت انواع سیم و کابل مخابراتی و برق و استحصال خرده مثل خالص آسیابی وسایل پسماند های حاصل از بازیافت انواع مختلف کابل در دی ماه سال ۸۵ تاسیس شد.



✅ شرکت برق آفتابی هدایت نور یزد نیز با هدف تولید سلول و انواع پنل های خورشیدی سیلیکونی در حال فعالیت بوده و قادر است انواع پانل با توان های مختلف از ۱۰ تا ۴۵۰ وات و ابعاد و توان خاص را تولید کند. البته تولید سلول چندان اقتصادی نیست از همین رو تمرکز اصلی بر تولید پانل های خورشیدی است.



✅ شرکت برق آفتابی هدایت نور یزد یزد اولین تولید کننده سلول با پنل خورشیدی در ایران و تامین کننده کلیه تجهیزات جانبی نیروگاه های خورشیدی است.



✅ شرکت شبکه سازان کیهان نیز اجرا کننده پروژه‌های مخابراتی در زمینه شبکه، انتقال، کابل کشی، موبایل و فیبر نوری در سراسر کشور با بهره‌گیری از توان پیمانکاران محلی است. همچنین سرمایه گذاری در تامین شبکه های کابل و ملزومات مخابراتی به صورت کلید در دست و اجرای پروژه جمع آوری کابل های بلا استفاده کانالی و نوسازی شبکه‌های مخابراتی در استان‌های تهران و لرستان را عهده‌دار است.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0