آکادمی هلاکوئی
1401/03/31
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۳۱ خرداد)

جهش آلتکوین ها پس از نوسانات هفته گذشته…

جهش آلتکوین ها


پس از نوسانات هفته گذشته سرانجام آلتکوین‌ها روند بهبود قیمت را آغاز کردند. اتریوم که یکی از مهمترین بازنده های هفته اخیر به شمار می رفت و با از دست دادن حدود ۵۰ درصد از ارزش خود تا زیر تراز ۹۰۰ دلار سقوط کرده بود، از روز گذشته در مسیر بهبود قرار گرفته و بعد از فتح مارک ۱۰۰۰ دلاری، اکنون با قیمتی بالاتر از ۱۱۰۰ دلار معامله می‌شود.


بایننس کوین (BNB) هم امروز با جهش ۵.۵ درصدی خود بالاتر از ۲۲۰ دلار ایستاده است. کاردانو هم با جهشی مشابه اکنون با قیمت ۰.۵ دلار ترید می شود. ریپل دوج کوین لئو و شیبا اینو نیز امروز در منطقه سبز قرار گرفتند. ولی مهم ترین برنده های امروز در میان آلتکوین های بزرگ سولانا، پولکادات، آوالانچ، چین لینک و پالیگان هستند.


در نتیجه این نوسانات مثبت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده با ۴۰ میلیارد دلار افزایش دیگر به بالای ۹۰۰ میلیون دلار رسیده است.


در این میان سازمان پشتیبان بلاکچین کاردانو اعلام کرده است که راه اندازی هاردفورک واسیل را به زمان بهتری موکول خواهد کرد. دیگر اتفاق مهم در صنعت کریپتو نیز این است که مقامات کره جنوبی برخی از کارمندان terra را از این کشور ممنوع الخروج کرده اند.


IMG 20220621 WA0003 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۳۱ خرداد)

همانطور که شاهد بودیم، بیت کوین نیز طی یک هفته گذشته و به خصوص در روزهای پایانی آن روند نزولی سنگینی را پشت سر گذاشت و با از دست دادن حمایت ۲۰ هزار دلاری به پایین ترین سطح قیمت خود در یک سال گذشته رسید.


ولی در نهایت گاو وارد عمل شدند و با آغاز یک روند اصلاحی قابل قبول، این دارایی را به سمت سطوحی بالاتر از ۲۰ هزار دلار هدایت کردند. در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارز اول بازار و وضعیت مثبتی را سپری کرده و در حال حاضر با قیمتی بالاتر از ۲۱ هزار دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت کوین، بار دیگر از ۴۰۰ میلیارد دلار گذشت و دامیننس آن اکنون معادله ۴۴.۵ دهم درصد است.


گفتنی است که علی رغم بهبود ۴ هزار دلاری قیمت آرتوز هیز (Arthur Hayes) معتقد است که این دارایی هنوز به طور کامل از بحران خارج نشده و احتمال سقوط سنگین آن همچنان وجود دارد. این درحالیست که کوین اولری (Kevin O’Leary) یکی از سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین با اطمینان گفته است که قصد فروش هیچ یک از بیت کوین های خود را ندارد.


از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مرکزی ایران تصمیم گرفته است کلیه عملیات های استخراج رمز ارزها را تا اواسط تابستان متوقف کند.



مطلب فوق صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0