آکادمی هلاکوئی
1400/08/24
16:20
بنیاد لایت کوین می گوید، لایت کوین (LTC) در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می شود

لایت کوین اکنون به کاربران خود اجازه می…

لایت کوین اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا در هر جایی که VISA پذیرفته شده است، پرداخت های بدون مرز انجام دهند. علاوه بر این، پروژه نرم افزارهای رمزنگاری شده و منبع باز همتا به همتا را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است که Litecoin، چهاردهمین رمزارز از نظر ارزش بازار، در هر جایی که VISA پذیرش شود، پذیرفته می‌شود.


2021 11 15 15 42 09 Litecoin LTC 251x300 - بنیاد لایت کوین می گوید، لایت کوین (LTC) در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می شود

علاوه بر این، بنیاد لایت کوین در ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) توییت کرد و گفت:


“Litecoin در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می شود. کارت Litecoin در زمان خرید، LTC را تبدیل می کند. همچنین می توانید کارت را به Litewallet_App وصل کنید.”


به عنوان یک نمونه، این سکه دیجیتال جایگاه خود را در امور مالی مصرف کننده به دست آورده است، زیرا استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های روزانه آسان تر شده است. لایت‌کوین از زمان تاسیس خود، استقبال و استفاده زیادی در بین کاربران و بازرگانان داشته است و برای مدت طولانی در میان ده ارز دیجیتال برتر، از نظر ارزش بازار قرار داشت.


اکنون که این آلتکوین در هر جایی که VISA باشد پذیرفته می‌شود، کاربران می‌توانند از LTC برای پرداخت هر سرویس یا محصولی که با کارت VISA قابل پرداخت است، استفاده کنند. این شامل خرید آنلاین، خرده فروشی، خدمات دیجیتال، رستوران ها و موارد دیگر می شود. علاوه بر این، طبق وبسایت این شرکت، کارت نقدی VISA که لایت‌کوین را صادر کرده است، رمزارز را در لحظه به دلار آمریکا تبدیل می‌کند. همچنین، این شرکت اضافه کرد که برای استفاده از کارت ویزا کارمزد تراکنش یا کارمزد اضافی دریافت نمی‌شود، بلکه فقط هزینه ماهانه ۵ دلار است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0