آکادمی هلاکوئی
1400/05/12
20:00
ثبت رکورد ۲۶۰ میلیون آدرس کیف پول در BitTorrent Speed

BitTorrent، یک رمزارز TRC۱۰ که توسط شبکه بلاک…

BitTorrent، یک رمزارز TRC۱۰ که توسط شبکه بلاک چین Tron پشتیبانی می شود، به نقطه عطفی دیگر دست یافت. جالب اینجاست که ویژگی شبکه به نام BitTorrent Speed هنگامی که به بیش از ۲۶۰،۰۰۰،۰۰۰ آدرس کیف پول در پلتفرم خود رسید، رکوردها را شکست. در واقع، این دستاوردی است که جامعه BTT از آن تجلیل می کند.


این باعث شد که شرکت BitTorrent در یک پست توییتر چنین واکنش نشان دهد:


BitTorrent 300x92 - ثبت رکورد 260 میلیون آدرس کیف پول در BitTorrent Speed

علاوه بر این ، تعداد زیادی آدرس کیف پول متصل به BitTorrent نشان می دهد که شبکه، همچنان به رشد دادن جامعه خود ادامه می دهد. بنابراین، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که کاربران بیشتری در جامعه BTT وجود داشته باشند که کاشت تورنت را انجام دهند. از همه مهمتر، هرچه کاربر کاشت torrent های طولانی تری داشته باشد، رمزارز BTT بیشتری دریافت می کند.


از سوی دیگر، این توییت همچنین سیستم فایل BitTorrent که BTFS می باشد را تبلیغ می کند. طبق توییت، BTFS اولین سیستم ذخیره سازی غیر متمرکز مقیاس پذیر است که بر اساس ۲ میلیارد کاربر BTT ساخته شده است. در حقیقت، با اهدافی که امروزه BTT توسعه می دهد، می توان گفت که BTT یک شبکه بسیار مبتکرانه است.


در اخبار دیگر، شریک شبکه BitTorrent، ترون (TRON)، به دلیل عملکرد بهتر از جایگزین های موجود در بازار، به رشد قابل توجهی دست می یابد. به طور دقیق تر، جاستین سان (Justin Sun) پستی در توییتر به اشتراک گذاشت که محتوای آن درخواست رای گیری افزایش قیمت واحد پهنای باند و همچنین کارمزد ایجاد حساب بود. این به منظور کنترل نرخ رشد معاملات کم ارزش در TRC۱۰ و کاهش آسیب آنها به شبکه TRON بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0