اقتصاد آنلاین
1399/11/18
10:09
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ بازار با سنگینی صفوف فروش همراه شد

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم هزار و ۱۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت هتل و رستوران بیش از سایرین بود و همچنین سهام شپنا ۸۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹و ۳۰جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۳۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۲۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «شپنا»، «شستا» و «گدنا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «کزغال»، «سپیدار» و «کویر» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۶۴ میلیارد تومان (۷۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۰۰ میلیارد تومان (۲۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا (سپیدار) به ۱۵.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«هتل و رستوران» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۱۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج زغال سنگ» با تقاضای خرید ۴۸۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۲ درصد از سه هزار و ۷۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۴۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۲۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برترین صفوف
صفوف
انتهای خبر

0
0